Burps...ds23man schreef:Ben bang dat dit een gevalletje Kliko wordt.
Ray kom er maar in!
In principe is alles te repareren, als je er maar genoeg tijd en geld in pompt.
Moderator: Beheerdersteam
Burps...ds23man schreef:Ben bang dat dit een gevalletje Kliko wordt.
Ray kom er maar in!
Is idd wel 't meest logisch.Lang geleden toch wel tegengekomen, zou niet meer weten waar.Kappa7 schreef:Een tapeuitgang die na de volumeregeling zit is wel heel bijzonder en ben ik eigenlijk nog nooit tegen gekomen. Zie daar overigens het nut niet van in.
Je kunt 't altijd proberen, lijkt me niet echt eenvoudiger dan de fout zoekennxs77 schreef:7 anne? Het is maar een 5.1.
Ik heb nu nog een tripath ampje met 3 chips op 1 printje. Was goedkoop en is geen top kwaliteit maar denk dat ik er wel iets mee kan proberen..