@Chris & Wouter, Hartelijk dank voor het rekenwerk.
Ik denk dat het een goed uitgangspunt is om een verder te gaan kijken naar de mogelijkheid van een gesloten kast.
Voor het moment ga ik uit van een kastbreedte van 230 mm.
Dat is dus 220 mm voor de L22 en een rand aan van 5 mm aan beide zijden.
Het afrezen van de korf is niet iets waar ik om zit te springen.
ik zou het wel kunnen (met een speciaal voor dat doel gebouwde rig.) maar alleen als uiterste noodsprong.
dan zou ik eerder kijken of ik met iemand woofers kan ruilen.
De woofer aan de binnenzijde verzonken monteren vind ik zelf niet echt mooi, denk ook niet dat dat geaccepteerd zou worden.
Arno schreef:
Dus bied ik aan om, als je tot een nieuw ontwerp bent gekomen, een bouwpakket voor je te zagen/frezen, gratis en voor niets.
Kan me ook wel weer voorstellen dat je het toch graag zelf wilt doen, maar denk er maar even over na.
Ik ben hier helemaal sprakeloos van, werkelijk fantastisch. ik maak natuurlijk dan ook graag gebruik van dit aanbod.
Een beetje boren en zagen vind ik best leuk, maar jij kunt het minstens 10 keer zo goed en nog veel sneller.
Als ik meer weet over afmetingen en inhoud gaan we hier zeker mee verder.
@Walt, je zou een heel goede PvdA politicus zijn, je hebt een talent om geld uit te geven dat niet van jou is.
Zo heb je me met de suggesties van vandaag al zo'n 500 euro lichter gemaakt.
Ter vergelijking, mijn hobby budget is zo'n 30 tot 40euro per maand, en dat is inclusief elektronica.
Een ieder bedankt voor de steun, ik vind ze zelf ook niet overdreven groot of misstaan in de woonkamer.
SWMBO denkt daar helaas anders over. bijgaand een laatste foto. straks begint het sloop-proces.