Lijsten zijn aangepast....weidok schreef:Zal de lijsten zsm aanpassen.... wat iedereen meeneemt zullen we wel zien..architect schreef:al wat meer bekend van wie er komen en wat er te zien/luisteren is?
10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Staat ook bij mij in de agenda... Wordt denk ik wel weer eens tijd dat ik deze hobby weer wat oppak 
Zal nog es op zolder gaan snuffellen of er wat bij staat wat ik mee kan nemen...
Zal nog es op zolder gaan snuffellen of er wat bij staat wat ik mee kan nemen...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ja, ik kom ook.
Neem een collega mee.
Misschien ook nog wat hardware......
Neem een collega mee.
Misschien ook nog wat hardware......
-
Lampie1965
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 11:59
- Locatie: Veendam
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik wil mij ook wel aanmelden, echter neem ik niets mee omdat ik nog een beginnend DIY-er ben en zo meer inspiratie wil opdoen.....
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Voor mij een misschien. Is het weekend van de herfstvakantie en weet nog niet of we een weekje weggaan. Maar als het even kan...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Doe je weekendje Beetsterzwaag. Is een hele mooie omgeving met veel groen. 
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Als wij komen, ........
Dan is dat op de vrijdag op het gemak naar Groningen, op het gemak daar wat eten in de stad, ik kan dan op de zaterdag op het gemak naar Beetsterzwaag, en mijn vrouw kan zich uitstekend vermaken in de stad, genoeg te zien en doen, en dan samen weer naar een ander restaurantje, en op het gemak op de zondag middag weer naar huis.
Gemakkelijk dus.
Hotelletje boeken in het weekend is ook goed te doen, betaalbaar en als je wat later boekt wordt het best goedkoper.
Dan is dat op de vrijdag op het gemak naar Groningen, op het gemak daar wat eten in de stad, ik kan dan op de zaterdag op het gemak naar Beetsterzwaag, en mijn vrouw kan zich uitstekend vermaken in de stad, genoeg te zien en doen, en dan samen weer naar een ander restaurantje, en op het gemak op de zondag middag weer naar huis.
Gemakkelijk dus.
Hotelletje boeken in het weekend is ook goed te doen, betaalbaar en als je wat later boekt wordt het best goedkoper.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
En afsluiten met een bezoek aan de Oosterpoort in Groningenhannesie schreef:Als wij komen, ........
Dan is dat op de vrijdag op het gemak naar Groningen, op het gemak daar wat eten in de stad, ik kan dan op de zaterdag op het gemak naar Beetsterzwaag, en mijn vrouw kan zich uitstekend vermaken in de stad, genoeg te zien en doen, en dan samen weer naar een ander restaurantje, en op het gemak op de zondag middag weer naar huis.
Gemakkelijk dus.![]()
Hotelletje boeken in het weekend is ook goed te doen, betaalbaar en als je wat later boekt wordt het best goedkoper.
Snarky Puppy
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Met mijn vrouw die ME als handicap heeft, is het juist met de nadruk op gemak.
Zij bepaalt haar eigen tempo en limieten.
En dan met die Snarky Puppy jongens, extra vermoeiend.
Wel heel leuke muziek.
En dan moet je nog naar huis op de zondagavond anders word het weer maandag.
Zij bepaalt haar eigen tempo en limieten.
En dan met die Snarky Puppy jongens, extra vermoeiend.
Wel heel leuke muziek.
En dan moet je nog naar huis op de zondagavond anders word het weer maandag.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
In Beetsterzwaag is ook wel een leuk hotelletje...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Moet Hans vrouw zich daar een dag kunnen vermaken (met respect). Wel erg op het gemak natuurlijk
Heb eigenlijk ook wel weer zin om naar deze luisterdag te komen, maar heb iets anders die dag. Valt misschien een mouw aan te passen, ik ga even kijken.
Heb eigenlijk ook wel weer zin om naar deze luisterdag te komen, maar heb iets anders die dag. Valt misschien een mouw aan te passen, ik ga even kijken.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Als je van de natuur en cultuur houdt is Beetsterzwaag een erg mooie omgeving. Op de landgoederen van de oude Friese adellijke families kun je mooi wandelen of fietsen, er is de laatste tijd veel geïnvesteerd in het herstel van de lanenstructuur en de toegankelijkheid van de bossen. Er zijn verschillende galerieën en ook een ruime keus aan restaurants.Barry2001 schreef:Moet Hans vrouw zich daar een dag kunnen vermaken (met respect). Wel erg op het gemak natuurlijk![]()
http://beetsterzwaagnatuurlijk.nl/
Maar Groningen is natuurlijk ook een gezellige stad met een mooi museum.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Leuk!!! Ik kom ook.
Ik kan een á la Lampizator gemodificeerde Cambridge Audio Azur 640 CD-speler meenemen. Past helemaal bij de doelstelling volgens mij;-)
Ik kan een á la Lampizator gemodificeerde Cambridge Audio Azur 640 CD-speler meenemen. Past helemaal bij de doelstelling volgens mij;-)
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Je lacht erom, maar de gedachte crossed my minddwijtsma schreef:Doe je weekendje Beetsterzwaag. Is een hele mooie omgeving met veel groen.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
oh, vergeten... ik kan ook nog een gemodificaarde Adcom GFP555 voor versterker meenemen... Wil ik graag vergelijken met de Oenez. Net als de CD speler overigens. Niet dat ik pretendeer dat de mijne beter zijn, maar meer om te kijken hoe veel po tentieel m'n installatie thuis nog heeft.
De pre gaat goed samen met Dwijtsma's Ucd...
De pre gaat goed samen met Dwijtsma's Ucd...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Hmmmmm.....17e kan ik op zich....en Beesterzwaag is niet zo gek ver weg vanuit de Flevopolder 
s' ff kijken...ik kan mn idunn-achtige monitoren meenemen...

s' ff kijken...ik kan mn idunn-achtige monitoren meenemen...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ja, ik kom ook luisteren en kijken.
Mocht er iemand mee willen rijden vanuit Voorthuizen/Barneveld hoor ik het wel !
Mocht er iemand mee willen rijden vanuit Voorthuizen/Barneveld hoor ik het wel !
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Ik zie dat ik op de lijst sta maar het is onzeker of ik kom...
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Is mijn schakelkastje nog in gebruik/roulatie?
Altijd handig om luidsprekers (snel) te vergelijken.
Altijd handig om luidsprekers (snel) te vergelijken.
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
als het in de auto past, kan ik ook nog mijn open-baffles meenemen; project OBX
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=18075
deze zijn nu verder af ten opzichte van een eerdere luisterdag in Beetsterzwaag
interesse?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=18075
deze zijn nu verder af ten opzichte van een eerdere luisterdag in Beetsterzwaag
interesse?
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Jazeker. Jouw creaties zijn altijd interessant.architect schreef:interesse?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
En dan de drummonitors in een aanhanger zeker?richard schreef:Jazeker. Jouw creaties zijn altijd interessant.architect schreef:interesse?
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
dat wordt wel volds23man schreef:En dan de drummonitors in een aanhanger zeker?richard schreef:Jazeker. Jouw creaties zijn altijd interessant.architect schreef:interesse?
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
De "Mission Possibles" zijn luister klaar, dus neem ze mee naar Beetsterzwaag.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20
Met pijn in mijn hart moet ik mededelen dat de Ultrazoooms niet gaan komen gezien mijn medische ongemakken. Of ik zelf kom zal afhangen van hoe ik mij voel op de dag zelf.
