10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 2015

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door weidok »

weidok schreef:
architect schreef:
al wat meer bekend van wie er komen en wat er te zien/luisteren is?
Zal de lijsten zsm aanpassen.... wat iedereen meeneemt zullen we wel zien..
Lijsten zijn aangepast.... :regels:
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door sjons »

Staat ook bij mij in de agenda... Wordt denk ik wel weer eens tijd dat ik deze hobby weer wat oppak :mrgreen:
Zal nog es op zolder gaan snuffellen of er wat bij staat wat ik mee kan nemen...
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door HoMeR »

Ja, ik kom ook.
Neem een collega mee.
Misschien ook nog wat hardware......
Lampie1965
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 11:59
Locatie: Veendam

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Lampie1965 »

Ik wil mij ook wel aanmelden, echter neem ik niets mee omdat ik nog een beginnend DIY-er ben en zo meer inspiratie wil opdoen.....
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door MickRS »

Voor mij een misschien. Is het weekend van de herfstvakantie en weet nog niet of we een weekje weggaan. Maar als het even kan...
Gebruikersavatar
dwijtsma
Berichten: 122
Lid geworden op: wo 13 nov 2013, 15:40
Locatie: Drachten

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door dwijtsma »

Doe je weekendje Beetsterzwaag. Is een hele mooie omgeving met veel groen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door hannesie »

Als wij komen, ........
Dan is dat op de vrijdag op het gemak naar Groningen, op het gemak daar wat eten in de stad, ik kan dan op de zaterdag op het gemak naar Beetsterzwaag, en mijn vrouw kan zich uitstekend vermaken in de stad, genoeg te zien en doen, en dan samen weer naar een ander restaurantje, en op het gemak op de zondag middag weer naar huis.
Gemakkelijk dus. :lol:

Hotelletje boeken in het weekend is ook goed te doen, betaalbaar en als je wat later boekt wordt het best goedkoper. :)
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Zweitse »

hannesie schreef:
Als wij komen, ........
Dan is dat op de vrijdag op het gemak naar Groningen, op het gemak daar wat eten in de stad, ik kan dan op de zaterdag op het gemak naar Beetsterzwaag, en mijn vrouw kan zich uitstekend vermaken in de stad, genoeg te zien en doen, en dan samen weer naar een ander restaurantje, en op het gemak op de zondag middag weer naar huis.
Gemakkelijk dus. :lol:

Hotelletje boeken in het weekend is ook goed te doen, betaalbaar en als je wat later boekt wordt het best goedkoper. :)
En afsluiten met een bezoek aan de Oosterpoort in Groningen :mrgreen:
Snarky Puppy
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door hannesie »

Met mijn vrouw die ME als handicap heeft, is het juist met de nadruk op gemak.
Zij bepaalt haar eigen tempo en limieten.

En dan met die Snarky Puppy jongens, extra vermoeiend.

Wel heel leuke muziek. :sure:
En dan moet je nog naar huis op de zondagavond anders word het weer maandag. 8-[
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Leeuwarden »

In Beetsterzwaag is ook wel een leuk hotelletje...
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Barry2001 »

Moet Hans vrouw zich daar een dag kunnen vermaken (met respect). Wel erg op het gemak natuurlijk :mrgreen:

Heb eigenlijk ook wel weer zin om naar deze luisterdag te komen, maar heb iets anders die dag. Valt misschien een mouw aan te passen, ik ga even kijken.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door richard »

Barry2001 schreef:
Moet Hans vrouw zich daar een dag kunnen vermaken (met respect). Wel erg op het gemak natuurlijk :mrgreen:
Als je van de natuur en cultuur houdt is Beetsterzwaag een erg mooie omgeving. Op de landgoederen van de oude Friese adellijke families kun je mooi wandelen of fietsen, er is de laatste tijd veel geïnvesteerd in het herstel van de lanenstructuur en de toegankelijkheid van de bossen. Er zijn verschillende galerieën en ook een ruime keus aan restaurants.
http://beetsterzwaagnatuurlijk.nl/

Maar Groningen is natuurlijk ook een gezellige stad met een mooi museum.
Bart-Jan
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 10:55
Locatie: Groningen

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Bart-Jan »

Leuk!!! Ik kom ook.
Ik kan een á la Lampizator gemodificeerde Cambridge Audio Azur 640 CD-speler meenemen. Past helemaal bij de doelstelling volgens mij;-)
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door MickRS »

dwijtsma schreef:
Doe je weekendje Beetsterzwaag. Is een hele mooie omgeving met veel groen. :mrgreen:
Je lacht erom, maar de gedachte crossed my mind
Bart-Jan
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 10:55
Locatie: Groningen

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Bart-Jan »

oh, vergeten... ik kan ook nog een gemodificaarde Adcom GFP555 voor versterker meenemen... Wil ik graag vergelijken met de Oenez. Net als de CD speler overigens. Niet dat ik pretendeer dat de mijne beter zijn, maar meer om te kijken hoe veel po tentieel m'n installatie thuis nog heeft.
De pre gaat goed samen met Dwijtsma's Ucd... :lol:
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door satefan »

Hmmmmm.....17e kan ik op zich....en Beesterzwaag is niet zo gek ver weg vanuit de Flevopolder :-)

s' ff kijken...ik kan mn idunn-achtige monitoren meenemen...

:think:
Gebruikersavatar
Pietertje
Berichten: 30
Lid geworden op: di 15 okt 2013, 14:54
Locatie: Molenwaard/Voorthuizen

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Pietertje »

Ja, ik kom ook luisteren en kijken.

Mocht er iemand mee willen rijden vanuit Voorthuizen/Barneveld hoor ik het wel ! :goedzo:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Leeuwarden »

Ik zie dat ik op de lijst sta maar het is onzeker of ik kom...
Gebruikersavatar
mtb
Berichten: 1299
Lid geworden op: ma 29 dec 2008, 16:44
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door mtb »

Is mijn schakelkastje nog in gebruik/roulatie?
Altijd handig om luidsprekers (snel) te vergelijken.
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door architect »

als het in de auto past, kan ik ook nog mijn open-baffles meenemen; project OBX
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=18075
deze zijn nu verder af ten opzichte van een eerdere luisterdag in Beetsterzwaag
interesse?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door richard »

architect schreef:
interesse?
Jazeker. Jouw creaties zijn altijd interessant.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door ds23man »

richard schreef:
architect schreef:
interesse?
Jazeker. Jouw creaties zijn altijd interessant.
En dan de drummonitors in een aanhanger zeker?
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door architect »

ds23man schreef:
richard schreef:
architect schreef:
interesse?
Jazeker. Jouw creaties zijn altijd interessant.
En dan de drummonitors in een aanhanger zeker?
dat wordt wel vol
Gebruikersavatar
Pietertje
Berichten: 30
Lid geworden op: di 15 okt 2013, 14:54
Locatie: Molenwaard/Voorthuizen

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door Pietertje »

De "Mission Possibles" zijn luister klaar, dus neem ze mee naar Beetsterzwaag.
Bijlagen
Mission Possible (nog niet afgewerkt)
Mission Possible (nog niet afgewerkt)
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 10 de ZelfBouwAudio luisterdag v h Noorden 17 oktober 20

Bericht door ds23man »

Met pijn in mijn hart moet ik mededelen dat de Ultrazoooms niet gaan komen gezien mijn medische ongemakken. Of ik zelf kom zal afhangen van hoe ik mij voel op de dag zelf.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”