Toen ik mij registreerde had ik B&W DM330i's gekocht die, nadien, eigenlijk niet veel soeps bleken te zijn. Na mijn topic hier had ik de rekening gemaakt en ze uiteindelijk weggedaan. Ik ben momenteel op zoek naar speakers, en sta op het punt mooie transmissielijn speakers te kopen van Criterion. Mijn eigen speakers bouwen zie ik nog niet zitten wegens te complex en tijdrovend.
Ik zou mijn setje graag willen vervolledigen met een subwoofer, maar twijfel hierbij tussen zelfbouw en een tweedehands subwoofers via marktplaats.
Volgens "het internet" is een subwoofer relatief eenvoudig, een ideaal 'opstapje' naar het bouwen van je eigen speakers (of 'verbeteren' en restaureren van bestaande). Ik kan ook op zoek gaan naar een tweedehands versterker en woofers...om de kosten te drukken.
Ruimte is niet echt een probleem, dus het mag best groot worden. Afwerking hoeft niet speciaal te zijn, zwart is ok. Ik heb de indruk dat je soms veel betaalt omdat het per sé klein en mooi moet zijn...
Wat zijn jullie meningen/ervaringen?
Budget zou maar 2-300 EUR zijn...
