Zijn tegenwoordig weer helemaal in.Porcino schreef:Die gordijnen het het behang zijn hier zo ongeveer de 'running gag'
Reference Monitor, Fineermannetjes Style: KLAAR!!!
Moderator: Beheerdersteam
Re: Reference Monitor, Fineermannetjes Style
Re: Reference Monitor, Fineermannetjes Style
Ik ben zo blij om te horen dat dennis toch weer een beetje voortleeft, al is het maar in jouw fineer
Laat ze maar lekker eens een paar maandjes draaien die speakers: ze worden steeds mooier en mooier van klank!
Laat ze maar lekker eens een paar maandjes draaien die speakers: ze worden steeds mooier en mooier van klank!
