Bedankt mannen!
De 230V sectie is nu aangesloten, de input select print met de volume regeling, kaku, inschakelvertraging er netjes tussen gehangen, alles werkt

Nog even wat signaal op de ingang aangeboden, versterken gaat ook goed, kan 'm tot zo'n 35W uitsturen. Bias regeling werkt mooi, geen vreemde dingen, eigenlijk zo stabiel als een huis.
Er blijft iets een brommetje in zitten, 20mV. Niet veel maar moet er wel uit.... het zit overigens op beide kanalen is ook op beide kanalen even hoog.
Wat heb ik gedaan:
Als eerste natuurlijk de stuurbuizen eruit, brom verdwijnt zoals was te verwachten met alleen de eindbuizen erin, zit 'm in de stuurtrap dus.
Ik heb de 210V bekeken, of eigenlijk de 200V achter de 220 Ohm weerstand, die is schoon, niks op te zien.
De ingang (vanuit de input select print) heb ik losgekoppeld, maakt geen verschil, zit dus echt in de stuurtrap zelf. Zowel signaal als massa zit aangesloten. In het verleden heb ik wel eens gezien dat het zin kan hebben de massa bij de ingang (dus bij de stuurbuis) los te koppelen, maar de brom wordt als ik dit doe meer, stijgt naar zo'n 40mV. Maar weer aangesloten.
Gnd. Bij de stuurtrap heb ik aan beide kanten een centraal massa punt gemaakt op de - pool van de 470uF elco, die aan de 200V zit. Van daaruit een kabel naar het centrale massapunt.
Iemand nog een suggestie?