Zo zie je maar dat niet het fototoestel maar degene die het ding vast houdt de kwaliteit bepaalthannesie schreef:Naar mijn beste weten is dit door een FUJIFILM X20 genomen.
Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Het was weer een gezellige dag. Leuk om bekenden weer te spreken.
Jammer dat de voorversterker van de lxmini kuren vertoonde. Maar de composite versterker toonde z'n kwaliteiten en bleek een hele goede combinatie met de draaitafel van kappa7 en de Refmons.
Jan, bedankt voor de organisatie!
Jammer dat de voorversterker van de lxmini kuren vertoonde. Maar de composite versterker toonde z'n kwaliteiten en bleek een hele goede combinatie met de draaitafel van kappa7 en de Refmons.
Jan, bedankt voor de organisatie!
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
hannesie schreef:Naar mijn beste weten is dit door een FUJIFILM X20 genomen.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Heeft iemand overigens nog aantekeningen gemaakt van de lessen van meester Peter 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Jan heeft alles opgeslagen. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
En hoe krijgen we dat uit zijn zwarte gat? 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Dat moet je aan zijn vrouw vragen. 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Klopt, die combi was erg mooi. Met name het laag knapte er goed van op.knuisje schreef:Het was weer een gezellige dag. Leuk om bekenden weer te spreken.
Jammer dat de voorversterker van de lxmini kuren vertoonde. Maar de composite versterker toonde z'n kwaliteiten en bleek een hele goede combinatie met de draaitafel van kappa7 en de Refmons.
Jan, bedankt voor de organisatie!
Het is een erg mooie versterker geworden.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Heb je het defect al gevonden?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Na het eten draaide er een ceedee op de Missions met oa. Ain't no Sunshine. Wie was dat?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
ik zag je zitten na het eten maar het kwartje viel niet dat het jouw set wasmeanman64 schreef:Jazeker,dat hebben ze maar ze waren vooral in de grote ruimte bezig waardoor ze deze set hebben gemist
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ik neem trouwens volgend jaar m'n vrds 9, m'n musical fidelity x-ray en een draaitafel waar iedereen aan mag zitten, plus een kist lp's,
ik had niet gedacht dat daar behoefte aan zou zijn
ik had niet gedacht dat daar behoefte aan zou zijn
Laatst gewijzigd door Shadow op zo 31 mei 2015, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Nee, sterker nog: geen enkel kanaal doet het meer. Maar eens uitzoeken wat er aan de hand is.dre schreef:Heb je het defect al gevonden?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Oké,da's echt triest! 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
ik weet wat er scheelde met die ruimte...
Chucky lag daar onder tafel verkleed als clown
Chucky lag daar onder tafel verkleed als clown
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Stekker zat er wel in neem ik aan,knuisje schreef:Nee, sterker nog: geen enkel kanaal doet het meer. Maar eens uitzoeken wat er aan de hand is.dre schreef:Heb je het defect al gevonden?
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
ondanks mijn te korte bezoek heb ik toch goed kunnen genieten.
Weer zoals steeds een geweldige sfeer en mooi huisvlijt.
Prachtig ook dat we even tijd hebben genomen om medelid Dirk te herdenken.
Ik stond werkelijk verstomd wat een mooi geluid er uit de budget speakers kwam.
De Mission Impossible was geweldig zolang het niet te luid stond maar die Scan Speak 15W dat was toch echt top. De andere budget sets heb ik jammer genoeg niet meer kunnen beluisteren.
De grote witte open baffle's met full range unit konden ook bekoren. Vooral oudere opnames werden er zeer realistisch weergegeven. Ik mistte wel een tweeter, maar dat is eerder persoonlijk.
Hopelijk blijft deze luisterdag bestaan.
Jan en medewerkers, bedankt!
Weer zoals steeds een geweldige sfeer en mooi huisvlijt.
Prachtig ook dat we even tijd hebben genomen om medelid Dirk te herdenken.
Ik stond werkelijk verstomd wat een mooi geluid er uit de budget speakers kwam.
De Mission Impossible was geweldig zolang het niet te luid stond maar die Scan Speak 15W dat was toch echt top. De andere budget sets heb ik jammer genoeg niet meer kunnen beluisteren.
De grote witte open baffle's met full range unit konden ook bekoren. Vooral oudere opnames werden er zeer realistisch weergegeven. Ik mistte wel een tweeter, maar dat is eerder persoonlijk.
Hopelijk blijft deze luisterdag bestaan.
Jan en medewerkers, bedankt!
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ja, Alphen is zo vier uur verder fietsen.asterduc schreef:
Hopelijk blijft deze luisterdag bestaan.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ze hebben het hier al de hele dag op de tv en radio over het wonder van Breda dit weekend, blijkt het over voetbal te gaan.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Het wonder van Breda?John P schreef:Ze hebben het hier al de hele dag op de tv en radio over het wonder van Breda dit weekend, blijkt het over voetbal te gaan.
Ze zijn gedegradeerd of je dat nu een wonder kan noemen.
Ik zou zeggen men had het niet verwacht.
Of het is een wonder dat Roda in Breda heeft gewonnen.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
De lokale zender is nogal pro Roda, erg onprofessioneel maar ja : chauvinist tot in de kist.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
wie was het ook al weer die wat elcos te koop had aangeboden ?Ben de naam even kwijt Ben opzoek naar 3.3 waardes ...
Edje
Edje
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Dat was aatv
