Wijx vakantie project
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Contacteer:
- voodooless
- Contacteer:
okay dan houdt ik het op ongeveer 19 liter excl de bracing.
Dit is ook best apart over de kharma's door edgar B.
However, the cabinet was built perfectly, a particle board/MDF sandwich with extensive bracing, thick felt lining, and soft absorbing rubber was used.
rubber in de speaker klinkt wel leuk
Dit is ook best apart over de kharma's door edgar B.
However, the cabinet was built perfectly, a particle board/MDF sandwich with extensive bracing, thick felt lining, and soft absorbing rubber was used.
rubber in de speaker klinkt wel leuk
- pieter pan
rubber wordt gebruikt om de trillingen tussen de lagen van de wanden niet door te geven. je kan ook kurk gebruiken, dat kan je kopen als tegels enzo hé. als je een sandwich maakt van 18mm MDF dan lood dan 8mm vezelplaat en dan een laag kurk en dan een laag multiples, dan heb je een kast die de perfectie benadert, zeker wanneer je ook nog eens zorgt dat tussen de hoekverbindingen ook een laagje rubber ofzo zit of lood of kurk, alleszins iets wat de trillingen weinig doorgeeft!
ik wilde loodbitumenplaten aan de binnenkant van de kast maken met daarop tapijttegels, maar nou kan ik pas tegels krijgen over 2 weken. De tapijttegels heb ik al wel. Nu wil ik graag de kast afmaken en dan kunnen er dus geen bitumen meer in.
Zouden tapijtegels genoeg zijn of moet ik toch nog maar langer wachten?
Zouden tapijtegels genoeg zijn of moet ik toch nog maar langer wachten?
Terug van een korte vakantie dus maar weer verder gegaan.
intern zitten nu overal 8mm bitumen en tapijttegels. 4 lagen bracing allemaal netjes afgerond.
Vandaag maar eens de facetten gemaakt. Alleen de bovenste moet nog, maar daar wacht ik nog even op.

nu nog gaten frezen (nog geen idee hoe
) en dan kan alles dicht worden gemaakt
intern zitten nu overal 8mm bitumen en tapijttegels. 4 lagen bracing allemaal netjes afgerond.
Vandaag maar eens de facetten gemaakt. Alleen de bovenste moet nog, maar daar wacht ik nog even op.

nu nog gaten frezen (nog geen idee hoe
Zie http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=861.210Wijx schreef:nu nog gaten frezen (nog geen idee hoe) en dan kan alles dicht worden gemaakt
Kep maar een tooltje met allemaal gaatjes gekocht. Werkt wel mooi.
Maar helaas moet ik even stoppen met de speakers, de kast is klaar alleen nog een verflaagje. Er moet nu eerst even een audiomeubel worden gemaakt omdat mijn naimfraimding wordt opgehaald.
Dit gaat het worden strak en mooi, apparatuur komt op 40x40x4,5 tegels

Maar helaas moet ik even stoppen met de speakers, de kast is klaar alleen nog een verflaagje. Er moet nu eerst even een audiomeubel worden gemaakt omdat mijn naimfraimding wordt opgehaald.
Dit gaat het worden strak en mooi, apparatuur komt op 40x40x4,5 tegels

O, verhip, ik dacht dat het over die stelling ging voor de app.
Maar als je die bovenkant van voren lager wilt maken, zul je ook die schuine kant moeten laten zakken. De andere randen zul je dus ook weer moeten bijwerken. Als je het met schuren kunt oplossen is het een beetje meer werk. Ik zou geen andere oplossing weten.
Maar als je die bovenkant van voren lager wilt maken, zul je ook die schuine kant moeten laten zakken. De andere randen zul je dus ook weer moeten bijwerken. Als je het met schuren kunt oplossen is het een beetje meer werk. Ik zou geen andere oplossing weten.
- Jasper Joppe Geers
Hoi, nee dit is de eerste en waarschijnlijk laatste laklaag. Het voldoet niet aan de eisen die ik stel aan een laklaag (ben nogal perfectionitisch) dus ik ga kijken of het op een andere manier kan worden geverfd.
De kleur is zee-egel en dus best donker
, de uiteindelijke kleur wordt een metallickleur.
De kleur is zee-egel en dus best donker
- Jasper Joppe Geers