OBALAPAP
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Contacteer:
Re: OBALAPAP
FR_Aad schreef:Oeps ja
Een kippige Aad en een iPhone zijn geen handige combinatie.
Nee?FR_Aad schreef:Oeps ja
Een kippige Aad en een iPhone zijn geen handige combinatie.
Nee?
Ik ben hier ook de spullen voor aan het verzamelen, maar ik ga in eerste instantie voor de W5-1611SA, soort poor-mans pureaudioproject 
In eerste instantie es kijken met het originele filter, die driver is naar mijn idee prima, wat H.J. ook al bevestigde 
ligt er aan welke woofer(s) je er onder zet en hoe hoog je cross'tShadow schreef:In eerste instantie es kijken met het originele filter, die driver is naar mijn idee prima, wat H.J. ook al bevestigde
Eminence Alpha 15 was mijn idee? Originele filterontwerp gaat uit van 400hz maar ik wil tzt actief gaan filteren en een dipool tweet toevoegen,
vandaar mijn voorlopige keus voor een W5-1611SA
Genoeg topic kaping zo, verder met Zweitse z'n build
vandaar mijn voorlopige keus voor een W5-1611SA
Genoeg topic kaping zo, verder met Zweitse z'n build
400hz is niet echt lekker met een Alpha 15a. Mick en ik hebben goede resultaten met 150hz.
Bij 250hz en hoger vind ik ze niet te pruimen.
Snap ik, ik was ook al bang dat de originele xover frequentie te hoog lag, vandaar m'n intentie om actief te gaan filteren, maar als ik het zo hoor moeten we gelijk actief
Ben dan benieuwd of ik de dsp of asp route neem...eerst alles eens bouwen en luisteren wat ik van het originele filter vind...
Ben dan benieuwd of ik de dsp of asp route neem...eerst alles eens bouwen en luisteren wat ik van het originele filter vind...
In de volgende Hobby Hifi staat een artikel over 8" breedbanders.
Jammer dat hij pas eind juli verschijn.
Verschijnt?FR_Aad schreef:In de volgende Hobby Hifi staat een artikel over 8" breedbanders.
Ik ben benieuwd, het is niet klaar voor die tijd
Hebben jij dit passief of actief net als Mick?FR_Aad schreef:400hz is niet echt lekker met een Alpha 15a. Mick en ik hebben goede resultaten met 150hz.
- MechanicalAnimal
Hebben?Shadow schreef:Hebben jij dit passief of actief net als Mick?FR_Aad schreef:400hz is niet echt lekker met een Alpha 15a. Mick en ik hebben goede resultaten met 150hz.
- MechanicalAnimal
Is mooi maar ik wil evt 3 weg straks...dan moet ik een 2x8 hebben natuurlijk, dan zit je al bijna in Hypex prijsklasse toch?
Of je stemt mid/hoog passief goed op elkaar af, en dan laag en [Mid/hoog] met DSP, is een optie die zeker is te overwegen.