Project 09 een TBSpeaker.
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Ik viel meer over de opmerking dat vandaag een paar jaar geleden was 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Ligt eraan waar hij zijn fineer vandaan heeft.ds23man schreef:Roep dat je iets kan winnen en de hele goegemeente begint te hollen.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Uitleggen?pappaleo schreef:Ik viel meer over de opmerking dat vandaag een paar jaar geleden was
Plaatjes volgens als ik er zin in heb.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Twee verschillende kleuren? Of is de voet al gewaxt/gelakt/gebeitst?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Dat bedoelde ik met twee verschillende kleuren. Heb je gewoon over je speakergaten heen geplakt?
Hoe werk jij dat normaal gesproken af? Mesje, schuurpapiertje?
Had jij de flenzen van je units nou ingefreesd, zofat ze flush gemonteerd zijn?
Hoe werk jij dat normaal gesproken af? Mesje, schuurpapiertje?
Had jij de flenzen van je units nou ingefreesd, zofat ze flush gemonteerd zijn?
Laatst gewijzigd door pappaleo op ma 27 apr 2015, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
+1ds23man schreef:Dat zijn wel een hoop vragen in 1 keer Leo!
Daar gaan we!pappaleo schreef:Dat bedoelde ik met twee vetschillende kleuren. Heb je gewopn over je speakergaten heen geplakt?
Hoe werk jij dat normaal gesproken af? Mesje, schuurpapiertje?
Had jij de flenzen van je units nou ingefreesd, zofat ze flush gemonteerd zijn?
-Ja
-Frees,schuurpapier en mes
-Ja
Op zich frees ik liever na een laagje lak/olie/wax i.v.m. splinteren trouwens.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Ik wist niet dat jullie daarvan zouden schrikken.ds23man schreef:Dat zijn wel een hoop vragen in 1 keer Leo!
Ik was gewoon benieuwd hoe een ander dat nou aanpakte.
Bij mijn vorig project had ik al grofweg de gaten al in mijn fineer gesneden vóór het te lijmen. De flenzen waren toen al in de kast ingefreesd.
Daarna met een mesje bijna gelijk gesneden en de rest met schuurpapier en een Dremel met een schuurrolletje.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Ik heb ook wel eens de gaten er later ingefreesd,maar dit bevalt me beter.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Essen? Esdoorn bedoel je?dre schreef:Nee,2 verschillende soorten fineer:amerikaans noten en essen.
Wel een mooi contrast zo...
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Vanmiddag de gaten er in gemaakt.
Ik hoop vrijdag de eerste laag Osmo er op te smeren.
Ik hoop vrijdag de eerste laag Osmo er op te smeren.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Leuk! 
We lopen ongeveer gelijk. Ik hoop het fineerwerk vandaag af te hebben en ga dan 2 avonden besteden aan reparatie van scheurtjes. Eind van de week de eerste laklaag.
We lopen ongeveer gelijk. Ik hoop het fineerwerk vandaag af te hebben en ga dan 2 avonden besteden aan reparatie van scheurtjes. Eind van de week de eerste laklaag.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Pas maar op dat je de cavia's niet laat stikken met die tix dampen...

- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Die wonen niet in de garage. Ik ga trouwens weer ff een velletje vastkloppen.Walt schreef:Pas maar op dat je de cavia's niet laat stikken met die tix dampen...
![]()
![]()
