Na de vakantie periode ofzo?
Dennis
Moderator: Beheerdersteam
Wat, Augustus of tweede setje ?dre schreef:Mmmmm,goed plan eigenlijk.
Zou je wel willen, hè ?Walt schreef:20 juni zou wel kunnen...
Walt schreef:20 juni zou wel kunnen...
Heb ik net gedaanwouter schreef:Ik ben behoorlijk flexibel en zo ver vooruit staat er niets gepland. Ja, speakers afmaken![]()
Natuurlijk Chris. Anders hadden we gewoon op jou gewacht.Chris_T schreef:Augustus als einddatum?!
Nou maak ik ook nog een reële kans.
Hoi Rudy,RumoH schreef:De locatie zal (wat mij betreft) in Amersfoort zijn, deze zal ik asap reserveren mits iedereen op 27 Juni.
Als het niet lukt om nu iedereen bijelkaar krijgen wordt het over de vakantie heen getild naar eind Augustus cq begin September
Rudy
Jammer.Walt schreef:Reken maar niet meer op mij, ik geloof het verder wel.
Gr. Walter
Gut, leef je ook nog?Walt schreef:Reken maar niet meer op mij, ik geloof het verder wel.
Gr. Walter
En dit draadje naar 18 pagina's. Is er al een jaartal bekend?pappaleo schreef:Het loopt al aardig naar augustus....