Gelukkig zijn daar dan altijd Pjotr en Sander weer om ons er weer eens fijntjes aan te herinneren dat we maar beter geen al te hoge verwachtingen mogen koesteren.
Gelukkig zijn daar dan altijd Pjotr en Sander weer om ons er weer eens fijntjes aan te herinneren dat we maar beter geen al te hoge verwachtingen mogen koesteren.
Co, down to earth.
Ik bedoelde eigenlijk "met Sander" (maar wilde het er niet zo dik bovenop leggen )
Gelukkig zijn daar dan altijd Pjotr en Sander weer om ons er weer eens fijntjes aan te herinneren dat we maar beter geen al te hoge verwachtingen mogen koesteren.
Co, down to earth.
Ik bedoelde eigenlijk "met Sander" (maar wilde het er niet zo dik bovenop leggen )
Ik merk het al, jullie hebben er verstand van.
Dat geeft dan wel een geruststellend gevoel, en kan ik weer rustig slapen.
Ik ga het kabeltje maar eens even gaan confectioneren.
Dan wel even dit, men geeft aan dat de SE uitgang aanmerkelijk beter klinkt.
Dat gaan we wel eens uitzoeken.
Dat zou voor mij wel weer prettig zijn. Ik heb niets gebalanceerd hier en heb van de week na het heen en weer switchen tussen een SB Classic en mijn PI weer kunnen ervaren wat een dac kan doen.
ik durf bijna niet te komen luisteren want ik vrees dat ik lopende projecten kan aborteren en mijn spaarpot weer kan omkeren
Ik dacht dus even slim te zijn om nog even te kijken bij de Radiobeurs voor een mogelijke 9 pins Seriële aansluiting, dan hoef ik geen ouwe PC te molesteren.
Ze hadden meer dan ik verwachtte , maar dan neem ik in de verwarring een 'male' i.p.v. 'female' mee.
Ik had net het 1 en ander opgeruimd, ik heb dus geen zolder.
Wel nog een aardig werkend ding voor grappen met Ubuntu 12.10 er op.
Maar morgen zal de Radiobeurs wel niet open zijn, dus word het dinsdag, moet kunnen.
Maar als je je verveelt mag je best een female poortje 9 pins serieel er uit slopen.