Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ds23man »

Blijf je slapen dan? :mrgreen:
Gebruikersavatar
BertXXL
Berichten: 35
Lid geworden op: do 09 apr 2015, 21:52
Locatie: Leiden

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door BertXXL »

Maar als iemand die meer in de buurt woont wellicht wat zou kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag :lol:
Gebruikersavatar
BertXXL
Berichten: 35
Lid geworden op: do 09 apr 2015, 21:52
Locatie: Leiden

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door BertXXL »

ds23man schreef:
Blijf je slapen dan? :mrgreen:
(Bijna) niets is te gek om mijn versterker weer te laten spelen 8)
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door SSassen »

BertXXL schreef:
ds23man schreef:
Blijf je slapen dan? :mrgreen:
(Bijna) niets is te gek om mijn versterker weer te laten spelen 8)
Kans bestaat dat je dan op een campingbedje in het hooi tussen de koeien in de schuur terecht komt, da's op zich wel een aparte ervaring natuurlijk :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ds23man »

BertXXL schreef:
ds23man schreef:
Blijf je slapen dan? :mrgreen:
(Bijna) niets is te gek om mijn versterker weer te laten spelen 8)
Is wel iets voor Ray, gaat dan wel minimaal een half jaar duren. :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ds23man »

Wat is dat voor gezwel trouwens op je hoofd Bert? :think: :think:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door dre »

Ik denk een uil,want hij komt er uit. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door Pjotr »

Ah, meneer lolbroek heeft weer een poepbroek........ :roll:
___________________________________________________________________________

Lijkt mij dat die versterkerdokter niet echt een liefhebber is. Of is het zo'n Haaiend nitwit? Het hele verhaal is beslist geen goede reclame.

B.t.w. Leiden is een kwartier hier vandaan ;)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ray5150 »

SSassen schreef:
ds23man schreef:
Ik wist niet dat Appelscha tegenwoordig bij Parijs lag...... :lol:
Ik tel dik 200km, da's twee uur met de auto, of minimaal een halve dag met het OV :/
Dan komen er ook vrachtkosten bij... :rofl:

Ik wil er best wel eens een avondje naar kijken, meten en testen, maar beloven kan ik natuurlijk niks.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door dre »

Pjotr schreef:
Ah, meneer lolbroek heeft weer een poepbroek........ :roll:
___________________________________________________________________________

Lijkt mij dat die versterkerdokter niet echt een liefhebber is. Of is het zo'n Haaiend nitwit? Het hele verhaal is beslist geen goede reclame.

B.t.w. Leiden is een kwartier hier vandaan ;)
Beter als zuur zijn Peter! :wink:

Ik heb de man al aangeboden om de versterker naar Jerry te brengen,maar dat hij ging liever naar de huidige hersteller.
er loopt namelijk al een draadje over op het ht-forum.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
Ah, meneer lolbroek heeft weer een poepbroek........ :roll:
___________________________________________________________________________

Lijkt mij dat die versterkerdokter niet echt een liefhebber is. Of is het zo'n Haaiend nitwit? Het hele verhaal is beslist geen goede reclame.

B.t.w. Leiden is een kwartier hier vandaan ;)
Kijk, Peter doet het in een dag......
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ray5150 »

dre schreef:
Ik heb de man al aangeboden om de versterker naar Jerry te brengen,maar dat hij ging liever naar de huidige hersteller.
er loopt namelijk al een draadje over op het ht-forum.
Ah, hiero : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=149813.0
Dombo, had nou gewoon met Dre meegegaan naar Tilburg, dan had de legendarische Jerry er zijn licht over kunnen laten schijnen
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door dre »

Dombo?
Laat Peter het maar niet lezen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door Pjotr »

dre schreef:
........ er loopt namelijk al een draadje over op het ht-forum.
Communiceer dat dan normaal. Wat hebben we nou aan dat algemene kijkmijnou forumgezeik?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
dre schreef:
........ er loopt namelijk al een draadje over op het ht-forum.
Communiceer dat dan normaal. Wat hebben we nou aan dat algemene kijkmijnou forumgezeik?
Last van je pms? :shock:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door Walt »

Volgens mij is je PM nooit aangekomen dre... :lol:
Laatst gewijzigd door Walt op zo 12 apr 2015, 18:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door dre »

.
Laatst gewijzigd door dre op zo 12 apr 2015, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door Pjotr »

..............
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 12 apr 2015, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door audiomanics »

Nou, dan hebben we ook nog storing in het topic over een versterker met storing.. voor de moderator er weer een slotje op dondert: Kappuh!!

Kees
Gebruikersavatar
BertXXL
Berichten: 35
Lid geworden op: do 09 apr 2015, 21:52
Locatie: Leiden

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door BertXXL »

Zow wat een reacties .. dit is zeker een actief forum :D

- Op mijn hoofd in de avatar die ik gebruik zit een kip. Geen uil natuurlijk, want dan was ik een uilskuiken geweest :wink:

- Op het HTforum had ik inderdaad een paar weken terug ook de vraag gesteld, echter daar bleef het vrij stil. Op het aanbod van André na dan om samen met hem naar Tilburg te rijden. Echter toen kreeg ik het adresje in Leiden via een audio zaak hier in Leiden. Dat leek mij logistiek iets handiger.

- De reden dat ik dit forum alsnog consulteer is omdat ik (via Google) er achter kwam dat hier leden zijn, die zo'n versterker ook daadwerkelijk zelf gebouwd hebben. Dat geeft mij een zeker gevoel.

@Peter en Ray .. jullie wonen het dichtst in de buurt, hebben jullie de know-how en de materialen om de versterker door te meten en eventueel wat te vervangen? Of in ieder geval een goede diagnose te stellen.

@(An)Dré ik wil anders ook wel naar Tilburg als die Jerry dit wel kan en eventueel ook onderdelen op voorraad heeft.

@Audiomanics, jij geeft al aan dat je bijna alle onderdelen in huis hebt. Ik ben daar zeker in geïnteresseerd, maar gezien de reisafstand is het wellicht wel handig om eerst een goede diagnose te stellen.

Volgens mij heb ik zo iedereen beantwoord :bakkie:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door SSassen »

BertXXL schreef:
Volgens mij heb ik zo iedereen beantwoord :bakkie:
Nee, nee, mij niet, ik schreef dat 't een kansloos ontwerp was en dat je d'r niet aan moet beginnen, maar daarvoor is 't inmiddels te laat.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door dre »

Tja,na 20 jaar tevredenheid........... :lagge:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door ds23man »

Is het tijd voor iets nieuws...... :lol:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door SSassen »

dre schreef:
Tja,na 20 jaar tevredenheid........... :lagge:
Precies, ik was dus alweer terug in m'n verdomhoekje gekropen, m'n opmerking sloeg namelijk kant noch wal.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Second opinion Hiraga 'Le Monstre'

Bericht door SSassen »

ds23man schreef:
Is het tijd voor iets nieuws...... :lol:
Laat me raden? Een Hypex versterker? :D
Plaats reactie