Ik moet alleen nog c7=10pF en c9=5pF Nu heeft George daar silver/mica voor genomen....
Zelf zie ik liever een foliecapje...
Maar bestaan die wel in die waardes?
Moderator: Beheerdersteam
Daar kwam ik ook achter inderdaad.ds23man schreef:Dat zijn waardes die normaal zijn voor ceramische C's....
Als je er dit jaar maar uitkomtdre schreef:Ondertussen zit ik een beetje naar de indeling van de kast te kijken......
Is het te doen om alles in 1 kast te plaatsen,of is dat bijna niet te doen.
Je gaat voor een midi-set ?dre schreef:De kast die ik op het oog heb is intern ongeveer 365mm breedx390mm diep.
Er is een excel sheet beschikbaar waarmee je de warmteontwikkeling kunt berekenen.dre schreef:En knippie plakkie:
Ik wil de Salas bordjes aan de zijkanten monteren.
Hoeveel warmte zou dat geven?
Zou een hifi 2000 kast zonder koelribben genoeg zijn?
De tekening is trouwens voor een kast met koelribben.
Ook wil ik wat stalen schotten er tussen zetten,misschien beplakt met afscherming.
klopt hier is de berekening. De indeling zou ik overigens anders doen.knuisje schreef:Er is een excel sheet beschikbaar waarmee je de warmteontwikkeling kunt berekenen.dre schreef:En knippie plakkie:
Ik wil de Salas bordjes aan de zijkanten monteren.
Hoeveel warmte zou dat geven?
Zou een hifi 2000 kast zonder koelribben genoeg zijn?
De tekening is trouwens voor een kast met koelribben.
Ook wil ik wat stalen schotten er tussen zetten,misschien beplakt met afscherming.
Kom op Dre,dre schreef:Ik stel hier vragen zodat ik verder kan maar dat is blijkbaar niet meer te doen.![]()
Dit topic mag van mij op slot.