Ik zag bij tweakers dit draadje voorbij komen. Interessant dingetje, ik heb een tablet met dezelfde Atom en die draait als een zonnetje. Nou vroeg ik mij af, is er iemand die iets soortgelijks gebruikt voor het streamen?
Het lijkt mij een leuk ding, je kunt er Kodi op draaien en XBMC. Zelf zou ik echer een usb spdif converter er aan willen hangen en hem als goedkope multifunctionele streamer bij min audio set willen gebruiken. Windows 8.1 vind ik namelijk prettig werken en sluit mooi aan bij mijn andere apparatuur zonder moeilijke fratsen. Nu gebruik ik daar een heel mooi AMD systeem voor in prachtige Jonsbo kast:
Dat werkt prima met Spotify en flaxbestanden, echter windows 8.1 in een formfactor kleiner dan een gemiddeld boek, dat zie ik wel zitten! Dus, heeft iemand al iets soortgelijks geprobeerd?
Mvg Reinder
Pipo X7 atom mini pc voor streaming?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Pipo X7 atom mini pc voor streaming?
Wellicht met deze hdmi > izs converter? 14,71 euro.. geen geld! Gewoon rechtstreeks vanaf een minipc via hdmi naar de minischarc die ik wil bouwen. dan kan het zelfs nog eenvoudiger (en goedkoper) dan de Pipo!
Re: Pipo X7 atom mini pc voor streaming?
Waar zijn alle reacties gebleven?
Stonden toch geen gekke dingen dacht ik.
Stonden toch geen gekke dingen dacht ik.