Nee hoor, voor mij is het duidelijkdre schreef:Lezen is lastig geloof ik?pappaleo schreef:Ik heb hem onlangs nog gepolsd hierover, maar hij liet het toch liever aan zich voorbijgaan.
Het AH!Buis transporttopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Re: Het AH!Buis transporttopic
Laten we een poll opzetten, Anne mag gerust nee stemmen maar meeste stemmen gelden uiteraard, dus Anne op de luisterdag ja of nee? 
Re: Het AH!Buis transporttopic
Volgens mij is er maar een die dat beslist. 
Re: Het AH!Buis transporttopic
Een forum is toch democratisch? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Het AH!Buis transporttopic
Ooit een democratisch forum gezien? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Het AH!Buis transporttopic
Zo, ook weer geregeld.... 
Re: Het AH!Buis transporttopic
Idee : zet een fles smurfenlikeur in Breda klaar. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Het AH!Buis transporttopic
Die houden we erin Ray! 
Re: Het AH!Buis transporttopic
Kan ik mijn stem nog wijzigen? Ik heb 'ja' gekozen, maar bedoelde eigenlijk 'ja'... 
Re: Het AH!Buis transporttopic
Je hebt toch wel Jeroen zijn mening gevraagd ?Walt schreef:Kan ik mijn stem nog wijzigen? Ik heb 'ja' gekozen, maar bedoelde eigenlijk 'ja'...
Re: Het AH!Buis transporttopic
Zeker, vandaar dat ik nu snel mijn stem wil omwisselen! 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Het AH!Buis transporttopic
Als Anne volhard in zijn nee respecteren we dat.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Voorlopig lijkt hij dit topic nog niet eens ontdekt te hebben... dus laten we even afwachten!
Re: Het AH!Buis transporttopic
Anne zal eerst wel even de pol afwachten.
Minstens 30 stemmen ja.
Minstens 30 stemmen ja.
Re: Het AH!Buis transporttopic
50% ja, 38% ja en 13% ja. Dat maakt... 101% ja? 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Het AH!Buis transporttopic
Ik zeg: op naar de 200%Dan schreef:50% ja, 38% ja en 13% ja. Dat maakt... 101% ja?
Re: Het AH!Buis transporttopic
Knap als dat gaat lukken... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Het AH!Buis transporttopic
Mmmm,
44+33+11+11= 99%

44+33+11+11= 99%
Re: Het AH!Buis transporttopic
Zal wel in de afronding zitten... moet exact 100% zijn.
Re: Het AH!Buis transporttopic
lies, damn lies and statistics 
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Het AH!Buis transporttopic
Vorig jaar heb ik Anne ook gevraagd of ik hem naar Breda mocht brengen maar dat heeft hij vriendelijk afgewezen. Hij heeft me laten weten dat hij niet enkel bedlegerig is maar ook een fundamenteel labiele gezondheid heeft. Het zou niet de eerste keer zijn dat er middenin een feest plots zeer hoge nood is aan een ambulance. Kortom, wil je hem in Breda, voorzie dan ook de nodige medische middelen/assistentie. Maar dat zal hij best zelf kunnen vertellen!
Re: Het AH!Buis transporttopic
Bedankt Muug. Dat wil Anne denk ik zelf ook niet maar dat moet hij zelf maar zeggen. Een bezoek aan Breda is hem in ieder geval van harte gegund.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Ik Zou het Super vinden als Anne kan komen
als er kosten zijn voor vervoer wil ik ook daar in bij dragen
als er kosten zijn voor vervoer wil ik ook daar in bij dragen
Re: Het AH!Buis transporttopic
Je kunt plannen, regelen, en organiseren wat je wilt.
De mening (en conditie) van het lijdend voorwerp in deze is natuurlijk van doorslaggevend belang...
De mening (en conditie) van het lijdend voorwerp in deze is natuurlijk van doorslaggevend belang...
Re: Het AH!Buis transporttopic
Ongelooflijk! 
