Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken?

Bericht door nxs77 »

en toch was er weer een nieuwe auto audio topic.
Mischien tijd voor een speciaal hoekje op het forum voor de 12v audio?
richard38
Berichten: 25
Lid geworden op: za 04 apr 2015, 15:30
Locatie: delft

Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken

Bericht door richard38 »

Hallo,
Ik moet zeggen dat als ik zoek op diy audio ik 80% al terugkrijg in speakeraudio. Leuk om te zien hoe ze 1500 watt in theorie gebruiken en dol zijn op oversturen.
Maar in het nederlands, waar ik nimmer kijk, is het wel een goed plan.
Niet iedereen is dol op engels en duits. Die you tubefilmpjes zijn wel leuk van sommige. Een kleine trafo twee elko's met gelijk richter en dan een sub , gemaakt op eigen inzicht, klinkt voor geen meter.

Maar het oog op normaal geluid en coxiale speakers, is het een goed plan. Sommige auto's hebben echt een fraai geluid.
gr richard
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken

Bericht door rikpost »

richard38 schreef:
Hallo,
Ik moet zeggen dat als ik zoek op diy audio ik 80% al terugkrijg in speakeraudio. Leuk om te zien hoe ze 1500 watt in theorie gebruiken en dol zijn op oversturen.
Maar in het nederlands, waar ik nimmer kijk, is het wel een goed plan.
Niet iedereen is dol op engels en duits. Die you tubefilmpjes zijn wel leuk van sommige. Een kleine trafo twee elko's met gelijk richter en dan een sub , gemaakt op eigen inzicht, klinkt voor geen meter.

Maar het oog op normaal geluid en coxiale speakers, is het een goed plan. Sommige auto's hebben echt een fraai geluid.
gr richard
is dit nu die Enigma code :-k
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken

Bericht door bas focal m180 »

nxs77 schreef:
en toch was er weer een nieuwe auto audio topic.
Mischien tijd voor een speciaal hoekje op het forum voor de 12v audio?
Heb ik ook al eens geopperd.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”