en toch was er weer een nieuwe auto audio topic.
Mischien tijd voor een speciaal hoekje op het forum voor de 12v audio?
Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken
Hallo,
Ik moet zeggen dat als ik zoek op diy audio ik 80% al terugkrijg in speakeraudio. Leuk om te zien hoe ze 1500 watt in theorie gebruiken en dol zijn op oversturen.
Maar in het nederlands, waar ik nimmer kijk, is het wel een goed plan.
Niet iedereen is dol op engels en duits. Die you tubefilmpjes zijn wel leuk van sommige. Een kleine trafo twee elko's met gelijk richter en dan een sub , gemaakt op eigen inzicht, klinkt voor geen meter.
Maar het oog op normaal geluid en coxiale speakers, is het een goed plan. Sommige auto's hebben echt een fraai geluid.
gr richard
Ik moet zeggen dat als ik zoek op diy audio ik 80% al terugkrijg in speakeraudio. Leuk om te zien hoe ze 1500 watt in theorie gebruiken en dol zijn op oversturen.
Maar in het nederlands, waar ik nimmer kijk, is het wel een goed plan.
Niet iedereen is dol op engels en duits. Die you tubefilmpjes zijn wel leuk van sommige. Een kleine trafo twee elko's met gelijk richter en dan een sub , gemaakt op eigen inzicht, klinkt voor geen meter.
Maar het oog op normaal geluid en coxiale speakers, is het een goed plan. Sommige auto's hebben echt een fraai geluid.
gr richard
Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken
is dit nu die Enigma coderichard38 schreef:Hallo,
Ik moet zeggen dat als ik zoek op diy audio ik 80% al terugkrijg in speakeraudio. Leuk om te zien hoe ze 1500 watt in theorie gebruiken en dol zijn op oversturen.
Maar in het nederlands, waar ik nimmer kijk, is het wel een goed plan.
Niet iedereen is dol op engels en duits. Die you tubefilmpjes zijn wel leuk van sommige. Een kleine trafo twee elko's met gelijk richter en dan een sub , gemaakt op eigen inzicht, klinkt voor geen meter.
Maar het oog op normaal geluid en coxiale speakers, is het een goed plan. Sommige auto's hebben echt een fraai geluid.
gr richard
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Mischien een idee om hier een auto audio hoekje te maken
Heb ik ook al eens geopperd.nxs77 schreef:en toch was er weer een nieuwe auto audio topic.
Mischien tijd voor een speciaal hoekje op het forum voor de 12v audio?
