Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Wowly »

Indien je op 30 mei 2015 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is al jaren 7,5 euro.

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

Wie wordt de eerste???

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is

EDIT: 24 mei veranderd naar 30 mei




1 Dre met TBC monitor
2 Tino
3 Ray 5150
4 Hannesie met ladder met versterking en muziek via de Odroid U3 met externe HD
5 Henkjan
6 Pappaleo met Mission impossible
7 Bas Focal m180
8 FR_Aad
9 Pjotr
10 MickRS met Open baffle project, Elekit TU-879S
11 Arno met cementen prullaria
12 Barry2001 met de Refmons
13 Meanman64 met Naksa 80 amp, Morel Devon en evt Naksa 125 amp
14 Sander 1238
15 Kuiperik
16 Kappa7 met Acoustic Signature Impact draaitafel emt Benz Glider H als element, Phono Dude en de Pearl2
17 Jeroen_d
18 Walt met wedstrijdluidsprekers
19 John P met wedstrijdluidsprekers
20 Knuisje met de lxmini's
21 Rudy (Rumoh) met Css twin, Dax2 en versterkingsset voor de 2 sets speakers
22 Toto met afdac2 en evt Shigaclone
23 Tigradekat
24 Meiborg
25 Aatv met ???
26 asanden
27 Wouter
28 Shadow + Gast (hij krijgt zijn nick bij de luisterdag zelf :twisted: )
29 Cool
30 Jan Didden met 2 eindversterkers ( 1 x AD815 Chips 30 W/lanaal 1 x MOSFET)
31 Cobaltjeh
32 Ivo
33 BertDB
34 DickS
35 Bert61
36 Molekuul
37 CarloPJB (tuurlijk!!)
.. Mies dus niet :(
38 Daniël
39 eddyvdb
40 pvanlingen
41 asterduc
42 Edje
43 RJMulder
44 Wilco
45 DKM (evt.)
46 Chris_T met de wavecor TL's
47 Rodi
48 Winfield
49 wdd
50 Gijs
51
52
53
???
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door dre »

Tino en ik a.u.b.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door ray5150 »

Ja, leuk ! :D :proost:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door hannesie »

Wowly schreef:
Indien je op 24 30 mei op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.
Ik neem aan dat het een type vout is. :lol:

Ik kom de zaak ook maar weer bekijken.
Laatst gewijzigd door hannesie op za 04 apr 2015, 9:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Henkjan »

staat in de agenda (op 30 mei)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door pappaleo »

Ik ben erbij!

Edit: En heb vanzelfsprekend de Mission Impossible bij me.
Laatst gewijzigd door pappaleo op za 04 apr 2015, 9:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door bas focal m180 »

pappaleo schreef:
Ik ben erbij!
Leuk kom ik ook ik wil de speakers graag horen.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door FR_Aad »

Ik ben er ook weer bij!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Pjotr »

Zow wat een plannen, wat een aantal Breda topics, wat een organisatie :D Wat nu als er 100 deelnemers komen en ze brengen alle 100 een set enzowat mee? Hebben die dan allemaal voorrang? :think:

Voordat de plaatsen op zijn: Ik ben i.i.g. van plan te komen ;)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door hannesie »

Pjotr schreef:
Zow wat een plannen, wat een aantal Breda topics, wat een organisatie :D Wat nu als er 100 deelnemers komen en ze brengen alle 100 een set enzowat mee? Hebben die dan allemaal voorrang? :think:

Voordat de plaatsen op zijn: Ik ben i.i.g. van plan te komen ;)
Wij kennen het gezegde: "Eerst zien, zei blinde Mozes" , tenminste mijn van oorsprong Zwijndrechtse schoonmoeder zei dat dan. :lol:
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door MickRS »

30 mei toch?!

Ik pleur de hele zooi nog wel een keer in de auto.... Met RCA 807 lampen. 8)

draadje speakers
draadje versterker, een van de...
draadje filter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door ds23man »

Ik kom ook op 30 mei.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Barry2001 »

Verschillende topics met ook nog eens verschillende data, verwarrend allemaal. Maar het zal dus 30 mei zijn, ik kom graag ook even luisteren.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door meanman64 »

Ik kom ook met Naksa 80 amp en Morel Devon speakers.
Onder voorbehoud Naksa 125 amp
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door sander1238 »

Ik ben ook weer van de partij
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door kuiperik »

Lijkt me leuk om ook eens in Breda te komen kijken.
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door GerardJ »

Ik kom op 30 mei.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Kappa7 »

Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door jeroen_d »

Ik zal er ook zijn.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Walt »

Ik zal er ook zijn, de wedstrijd speakers komen dan weer mee!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Wowly »

Heb slecht knip en plakwerk uitgevoerd, moet natuurlijk zijn 30 mei O:)
100 bezoekers zijn simpelweg de max, er zijn er nog nooit zoveel geweest dus maak je geen zorgen. Maargoed, als er onverhoopt toch zoveel aanmeldingen zijn dan is de grens 100 personen.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door John P »

Ik zal mijn wedstrijd luidsprekers dan hopelijk wel af hebben, dus reken mij maar mee.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door knuisje »

Ik ben er ook bij. Ik neem de lxmini's mee (graag een kleine ruimte).
Laatst gewijzigd door knuisje op zo 05 apr 2015, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door dre »

Goed plan! 8)
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door RumoH »

Ik en Gerjan (Mtraxx) komen ook,
Ik neem de CSS twin, DAX² en een versterkingsset voor deze 2 sets speakers mee

Rudy (en Gerjan)
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”