Een hele poos geleden ben ik al aan dit project begonnen. Door allerlei omstandigheden heb ik er nauwelijks nog iets aan gedaan. Maar de zin, tijd en gelegenheid zijn er weer. Eerst maar eens laten zien hier waar ik tot nu toe gebleven ben. De basis van deze pre-amp is de door Sander Sassen ontworpen Prelude. Daar heb ik een eigen print voor ontworpen omdat het gebrek aan ingangen en de keuze voor een Dact-volumeregelaar niet helemaal handig zijn in de dagelijkse praktijk. Eerder heb ik de Prelude al eens gebouwd gecombineerd met een eigen versie van de Relaixed. Deze gebruik ik nog steeds tot volle tevredenheid. Toch heb ik dit keer niet voor de Relaixed gekozen maar voor AMB. Deze heeft meer programmeerbare in- en uitgangen, een volumeregeling met een bereik tot -127 en een display met meer info. En het is weer eens wat anders.
Wat voor eindversterker er aan moet komen? In elk geval een ExtremA, die ook in aanbouw is en een Ncore.
De AMB heeft een voeding nodig van 5VDC. Die dus maar als eerste ontwikkeld, samen met de print voor de Prelude. De printen voor de LCDuino en de Delta1 en 2 heb ik rechtstreeks bij AMB aangeschaft. Voor dat geld kun je ze zelf niet maken.
Een deel van de printen is inmiddels bestukt. Maar eerst maar eens laten zien hoe het er na het afstoffen uitzag.
Co