Ja hoor, heel erg B.De zogenoemde cross over vervorming zal hier een zorg zijnray5150 schreef:Dus als ik het goed begrijp is het dan eigenlijk een klasse B versterker ?
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Ja hoor, heel erg B.De zogenoemde cross over vervorming zal hier een zorg zijnray5150 schreef:Dus als ik het goed begrijp is het dan eigenlijk een klasse B versterker ?
Ach, 't is maar om die C te ontladen, zet er dan gewoon 2M2 in.In TL-buis balast zitten ook wel 's een dikke C en dan 10M erover.Kwestie van hoe lang je wil wachten voor de spanning is weggelekt.ray5150 schreef:In dat geval zet ik wel twee stuks van 470K in serie, of 2 x de 2M2 parallel,.
Een 1 watter van 1 meg is moeilijk aan te komen. was al aan het kijken geweest bij EOO.
Dit is een tamelijk voor de hand liggende manier.De grappen over draadbruggen gaan al een hele tijd terug.PimDriessen schreef:Hoi Anne,
Ik zou je bijna willen vragen om naar mijn printen te kijken.
Je hebt er duidelijk zuiver zicht op, geweldig.
Groet,
Pim
Wel, dat komt meer omdat ik op zoveel mogelijk plekken een tussenruimte van minimaal 6 mm wilde aanhouden.Ah!buis schreef:Dit is een tamelijk voor de hand liggende manier.De grappen over draadbruggen gaan al een hele tijd terug.
Vermoed eigenlijk dat Ray het met opzet deed, vandaar hem niet teleurstellen![]()
Anne
Stel, dat ik hem weer werkend krijg, dan kan ik hem altijd nog eens meenemen naar een luisterdag zodat jullie daar zelf over kunnen oordelen.meiborg schreef:Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig, als het af is, om van Ray te vernemen of hij een verschil hoort bij gebruik van dit apparaat.
Ik zeg dooretsen met die handel
In principe is 1.25mm spacing voldoende op een print voor 220V op een buitenlaag. Ik weet niet hoe nauwkeurig je kunt etsen, anders kun je er voor de zekerheid iets boven gaan zitten.ray5150 schreef:Wel, dat komt meer omdat ik op zoveel mogelijk plekken een tussenruimte van minimaal 6 mm wilde aanhouden.
Het blijft toch netspanning, nietwaar. dus enige voorzichtigheid is wel geboden...
maar ik zal er morgen nog eens naar kijken of het anders kan.