een paar weken/ maanden na mijn eerste subwoofer zelfbouwproject beginnen mijn handen weer flink te jeuken!
Ik denk er aan om een stel frontspeakers te gaan bouwen, ik wil het wel simpel houden door bijvoorbeeld fullrange drivers te gebruiken of coax autospeakers.
Alleen vraag ik me af of het überhaupt mogelijk is om autospeakers te gebruiken aangezien je geen parameters kan vinden en dus ook niet echt een behuizing kan berekenen en simuleren...
Dus kan ik autospeakers gebruiken?
Zo niet, weet iemand goeie (en betaalbare) fullrange drivers die ik kan gebruiken?
Vincent
