vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=21654
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=21654
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Huh, grappig dat ik er tussen sta. Wie heeft mijn versterker genomineerd?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Ray heeft jou genomineerd, zie de link hierboven. M'n preamp valt in de smaak zie ik, bedankt voor de reacties mensen!
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Van harte Barry.
Een terechte versterker van het jaar.
Een terechte versterker van het jaar.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Hulde aan de winnaar!
Ik ben trouwens blij verrast om de Annastasia in dat lijstje te zien staan! Dat wist ik niet eens.
Ik ben trouwens blij verrast om de Annastasia in dat lijstje te zien staan! Dat wist ik niet eens.
Re: vesterker van t jaar 2014 - stemmen maar
Nu rest ons nog de versterker van het jaar te kiezen 
