Ik ben wat in de weer met deze tafel en ik moet zeggen het is echt een snoepje.
En om jullie even te laten mee genieten wat plaatjes.
Nu zit het Goldring element er in maar deze doet niet wat ik verwacht had.
Dit element is goed en een paar jaar geleden nog door vd Hul nagezien en daar na niet meer uit de doos geweest. echter is het te licht voor deze arm en is de extra spacer nodig om voldoende gewicht te krijgen om de zaak op het juiste gewicht te kunnen zetten.
Dit plaatje zit overigens ook tussen de originele Stanton elementen.
zonder dat plaatje zijn ze niet eens in balans te krijgen.
Een element van een gram of 10 zou hier prima op zijn plaats zijn.
Ik wil zo nog even kijken wat het Sumiko Blue Point Special EVO III Cartridge - High Output Moving Coil element in deze arm doet al is dat wel wat versleten.
Ik verwacht dat die combi aardig muziek zal maken.
Zo staat het er nu bij
Groetjes George
Technisch SL 1200 Limited
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Technisch SL 1200 Limited
Vandaag is de Technics terug gegaan naar CarloPJB .
Er is een Ortofon OM10 element in gezet wat mij wel verraste. Blijkbaar is mijn eigen exemplaar toch al wat versleten aangezien het nieuwe element beter muziek maakte dan ik verwacht had.
Leuk om deze tafel eens onderhanden te hebben gehad.
Dit is echt wel een tafel waar heel leuk muziek mee is te maken.
Er is een Ortofon OM10 element in gezet wat mij wel verraste. Blijkbaar is mijn eigen exemplaar toch al wat versleten aangezien het nieuwe element beter muziek maakte dan ik verwacht had.
Leuk om deze tafel eens onderhanden te hebben gehad.
Dit is echt wel een tafel waar heel leuk muziek mee is te maken.
Re: Technisch SL 1200 Limited
Technics heeft leuk spul gemaakt, ik heb zelf een SL2000 (ooit gekocht voor 5 gulden) die draait als de Lenco's het niet doen, geweldig ding. Mooi om te zien wat je er mee doet George! 
