Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 06 feb 2015, 13:51
Ik ben benieuwd naar de prijzen!
Klaar gezet:
-versterker
-dac
-loopwerk
-kabels
-stands
-wedstrijd speaker
-TBC speaker
Ik geloof dat ik er klaar voor ben.
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » vr 06 feb 2015, 14:14
Willen allemaal snel rijk worden he? Nee, prijs weet ik niet, zal wel los lopen. Marktwerking, koek te duur = koek in de schuur. Of zoiets.
Verlengsnoer? Of valt dat onder 'kabels'..
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » vr 06 feb 2015, 15:01
Afdeling den Haag Brengen jullie Golden Earing en Anouk mee
Wij zijn er nog nooit geweest weet je
Maar dan is het is eenvoudig te vinden
Ramen open en we gaan gewoon op het geluid af
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » vr 06 feb 2015, 15:13
Barry2001 schreef: Marieke komt me morgen helpen, zij is de gastvrouw / kassadame. Tevens wil zij haar zakgeld wat aanvullen, je kunt bij haar wat voor bij de koffie kopen
Dus we hoeven geen muntgeld voor de koffieautomaat meenemen?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 06 feb 2015, 15:17
Barry2001 schreef: Willen allemaal snel rijk worden he? Nee, prijs weet ik niet, zal wel los lopen. Marktwerking, koek te duur = koek in de schuur. Of zoiets.
Verlengsnoer? Of valt dat onder 'kabels'..
Onder kabels.
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » vr 06 feb 2015, 15:19
FR_Aad schreef: Barry2001 schreef: Marieke komt me morgen helpen, zij is de gastvrouw / kassadame. Tevens wil zij haar zakgeld wat aanvullen, je kunt bij haar wat voor bij de koffie kopen
Dus we hoeven geen muntgeld voor de koffieautomaat meenemen?
Als je geen koffie wilt niet nee.
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » vr 06 feb 2015, 15:23
OK
Muntjes op het lijstje zetten dus. Check!
Ik zal nog een extra kabelhaspeltje meenemen.
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » vr 06 feb 2015, 15:28
FR_Aad schreef: OK
Muntjes op het lijstje zetten dus. Check!
Ik zal nog een extra kabelhaspeltje meenemen.
Wat gaat erin, muntgeld dacht ik inderdaad? Hoe zat dat vorig jaar ook weer, weet het niet eens meer
Komt wel goed.
Haspeltje is nooit weg
Diapason
Berichten: 14 Lid geworden op: do 07 nov 2013, 13:47
Locatie: Leeuwarden
Bericht
door Diapason » vr 06 feb 2015, 15:40
Hallo Barry
vraagje:
Zou je ook een: Buizen Gloeivoedings Printje
kunnen meenemen?
Leobus
Berichten: 564 Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven
Bericht
door Leobus » vr 06 feb 2015, 15:42
Hallo,
Ik kom morgen ook een kijkje nemen. Ik kom samen met een vriend.
Groet,
Leobus
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 06 feb 2015, 15:44
Neem gelijk even een kilo Twaron mee!
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » vr 06 feb 2015, 15:52
Diapason schreef: Hallo Barry
vraagje:
Zou je ook een: Buizen Gloeivoedings Printje
kunnen meenemen?
Jazeker, heb al een doosje printjes klaar staan om mee te nemen. Schiet me maar even aan morgen, we kennen elkaar niet dacht ik?
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » vr 06 feb 2015, 15:53
Leobus schreef: Hallo,
Ik kom morgen ook een kijkje nemen. Ik kom samen met een vriend.
Groet,
Leobus
Leuk dat je er ook bent Leo, tot morgen.
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » vr 06 feb 2015, 16:51
Nog één nachtje slapen... we hebben er zin in!!!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 06 feb 2015, 19:14
sevenup
Berichten: 2777 Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)
Bericht
door sevenup » vr 06 feb 2015, 19:16
RobertD schreef: Nog één nachtje slapen... we hebben er zin in!!!
Ik ook, zo de spulletjes klaarzetten
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » vr 06 feb 2015, 19:19
Bijlagen
Plaatje voor later image.jpg (15.34 KiB) 179 keer bekeken
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 06 feb 2015, 19:28
Allemaal oppassen morgenvroeg, kans op ijzel.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 06 feb 2015, 19:30
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » vr 06 feb 2015, 20:23
Stelletje watjes.
Je laat een beetje kou toch niet zo een mooie dag bederven.
@Barry hoe laat is morgen de ruimte open.
Dan kom ik helpen met het klaar zetten van de ruimte.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 06 feb 2015, 20:44
Heeft niks met watjes te maken, de auto is hier volgeladen. Morgenvroeg maar eens zien hoe de omstandigheden zijn, zit er niet op te wachten om 160km met een gangetje van 30 af te leggen. Dan kan ik net zo goed met de tractor gaan.....
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » vr 06 feb 2015, 20:45
Wie legt George het weerbericht uit?
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » vr 06 feb 2015, 20:49
Hebben we ook nog een telefoonnummer dat we kunnen bellen mocht er onderweg onverhoopt iets gebeurd?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 06 feb 2015, 20:49
112