Gisteravond langs geweest bij Tony en weer eens gezellig met een bak koffie zitte keuvelen.
Al vrij gauw bleek dat de, grotendeels stalen, modushop-behuizingen niet geschikt waren als filterkasten door de invloed van het staal op de spoelen.
Tony gaat nu fraaie matzwart uitgevoerde MDF behuizingen maken voor het filter.
De aansluitingen worden als volgt:
De versterker wordt op de filterkast aangesloten middels de WBT's +terminalplaat die ik al had.
Voor het uitgangssignaal naar de luidspreker toe worden 2 speakON's geplaats, ééntje voor de 12 en 15 incher en ééntje voor de 6.5 mid en tweeter.
Dus vanuit de filterkast komen 2 dikke 4-aderige kabels die elk met SpeakON's worden aangesloten op de grote G's.
Dit bied mij flexibiliteit om in de toekomst te experimenteren met verschillende soorten kabels.
Zelf hoef ik eigenlijk alleen nog de SpeakON-terminals op de G's te monteren, de kabels te solderen en nog wat wol en de drivers te plaatsen.
Met hernieuwde zin ga ik die twee grote varkens eens wassen
