Ik zie mijzelf en Hans nergens in het schema staanBarry2001 schreef:Op de eerste pagina staat een opzetje voor een luisterschema. Het is een voorstel, niets moet ... later/vroeger/anders/iets vergeten laat maar horen.
4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Overigens bestaat er nog een kleine kans dat de Ultrazoooms 1.0 toch gaan komen, heb nog wat reservemateriaal liggen.
Laatst gewijzigd door ds23man op za 31 jan 2015, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
En weer valse hoop! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
We zullen zien, heb morgen een hele dag om te knutselen.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ik hoop dat het je lukt om wat in elkaar te zetten. Zou jammer zijn als het weer niet zou lukken.ds23man schreef:We zullen zien, heb morgen een hele dag om te knutselen.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Bij leven en welzijn , eis en weder dienend , kom ik samen met een kameraad
Reuze spannend
Reuze spannend
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ik had nog een driver liggen die het beruchte soldeer probleem heeft.Kappa7 schreef:Ik hoop dat het je lukt om wat in elkaar te zetten. Zou jammer zijn als het weer niet zou lukken.ds23man schreef:We zullen zien, heb morgen een hele dag om te knutselen.
Een beetje crea en we hebben weer verbinding en hij meet netjes 4 ohm!
Straks even in zijn zuiltje en sap er op.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Heej wat vreemd, dat heb ik er wel neergezet. Misschien niet op 'bevestig' gedrukt ofzo, heb het hersteld.Zweitse schreef:Ik zie mijzelf en Hans nergens in het schema staanBarry2001 schreef:Op de eerste pagina staat een opzetje voor een luisterschema. Het is een voorstel, niets moet ... later/vroeger/anders/iets vergeten laat maar horen.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Net even mijn loopwerk uit gespit......
Best stoffig!
Nu nog een aes/ebu kabel vinden en ik heb bijna alles compleet!
Best stoffig!
Nu nog een aes/ebu kabel vinden en ik heb bijna alles compleet!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
De Ultrazooom is back in the air!

Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Nou, niet meer aankomen dands23man schreef:De Ultrazooom is back in the air!![]()
![]()
![]()
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ray zal trots op je zijn.
Gerecyclede driver, duimstok .....
Gerecyclede driver, duimstok .....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
En wat desoldeerlitze! 
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Prima opgelost!ds23man schreef:De Ultrazooom is back in the air!![]()
![]()
![]()
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
FR_Aad schreef:Ray zal trots op je zijn.
Gerecyclede driver, duimstok .....
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Barry,
Ivm met je lijstje, ik kom ook.
Ik heb niet veel bij te dragen. Ik kan evt voor een DAC-shout-ot mijn RPI op een plankje met Sabre Dacje meenemen.
Ivm met je lijstje, ik kom ook.
Ik heb niet veel bij te dragen. Ik kan evt voor een DAC-shout-ot mijn RPI op een plankje met Sabre Dacje meenemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Heb je erbij gezet Aad, wees welkom. Lange rit voor de boeg
Het luisterschema is weer overhoop gegooid. Nu Gerhard toch komt moet dit eigenlijk in kamer 4 (ook wel Soos genoemd) omdat het wat ruimte nodig heeft en dit de grootste kamer is. De meetsessie staat nu op de gang, sorry mannen, maar heb ook begrepen dat Loek geveld is door de griep en het even de vraag is of dit door kan gaan.
Het luisterschema is weer overhoop gegooid. Nu Gerhard toch komt moet dit eigenlijk in kamer 4 (ook wel Soos genoemd) omdat het wat ruimte nodig heeft en dit de grootste kamer is. De meetsessie staat nu op de gang, sorry mannen, maar heb ook begrepen dat Loek geveld is door de griep en het even de vraag is of dit door kan gaan.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ik zal een cd speler meenemen voor bij mijn setje.
Misschien leuk dat bezoekers zelf ook wat cdtjes meenemen zodat ze hun eigen muziek kunnen beluisteren
Misschien leuk dat bezoekers zelf ook wat cdtjes meenemen zodat ze hun eigen muziek kunnen beluisteren
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
ik neem mn ncore wel weer mee, en een CD speler past ook wel in de boodschappentas
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Oh, hij zou met mij meerijden. Ik zal maar even navragen dan.Barry2001 schreef:De meetsessie staat nu op de gang, sorry mannen, maar heb ook begrepen dat Loek geveld is door de griep en het even de vraag is of dit door kan gaan.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Het ergste is alweer voorbij denk(hoop) ik. Ik heb geen probleem met de gang, moest ik vroeger ook vaak naar toe 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ach, je bent dan dichter bij het toilet........

Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Hallo iedereen, heel interessant een luisterdag, graag kom ik zaterdag!
Zelf lees ik vooral veel over zelfbouw, het echt doen komt er helaas niet echt van. Wel ben ik eindeloos met audio PC-s in de weer geweest (van CMP2, eindeloos getweakte WinXP, linux, mpdpup, runeaudio, volumio).
Wat ik zaterdag zou kunnen meenemen:
- UcD400 met Tnet voeding (ben erg benieuwd naar de NCore!)
- NASje met 1tb aan muziek, gekoppeld aan Hummingboard/Volumio (soort rpi maar dan dualcore en 1MB cache) en xmos-usb-spdif van die gast uit Roemenie (die ook aan de dac van Doede zit)
- Chord Hugo dac; deze zou ik graag eens horen naast de DDDac, vooral omdat ze zulke tegengestelde uitgangspunten hebben (NOS+geen filtering versus superveel oversampling + 16parallelle filters), en beide heel mooi uitgewerkt. Zit al heel lang naar de DDDac te kijken, maar tijd... De Hugo onlangs voor mijn werk aangeschaft, klinkt erg musicaal.
- heb ook nog een flink gemodificeerde Benchmark DAC1 (gemod door Sebastiaan van Soundevolutions) liggen.
- o ja, en nog een Hiface usb-spdif op batterijen (van JKenny, windowslaptop met drivers moet ik dan ook meenemen?).
- De Hiface gebruik ik aan een hele oude van Medevoort dac (da333) die kan ik evt. ook meenemen indien nodig.
Barry, ik ben nog niet eerder bij een luisterdag geweest; wil je me laten weten wat van dit lijstje iets gaat toevoegen zaterdag. Dan neem ik dat mee, en anders kom ik gewoon met de trein.
Succes met de voorbereidingen!
groet, Douwe
Oja nog een toeristische tip: om 19.00 uur in Almelo voetbalt het Nederlands vrouwenelftal tegen Thailand.
Zelf lees ik vooral veel over zelfbouw, het echt doen komt er helaas niet echt van. Wel ben ik eindeloos met audio PC-s in de weer geweest (van CMP2, eindeloos getweakte WinXP, linux, mpdpup, runeaudio, volumio).
Wat ik zaterdag zou kunnen meenemen:
- UcD400 met Tnet voeding (ben erg benieuwd naar de NCore!)
- NASje met 1tb aan muziek, gekoppeld aan Hummingboard/Volumio (soort rpi maar dan dualcore en 1MB cache) en xmos-usb-spdif van die gast uit Roemenie (die ook aan de dac van Doede zit)
- Chord Hugo dac; deze zou ik graag eens horen naast de DDDac, vooral omdat ze zulke tegengestelde uitgangspunten hebben (NOS+geen filtering versus superveel oversampling + 16parallelle filters), en beide heel mooi uitgewerkt. Zit al heel lang naar de DDDac te kijken, maar tijd... De Hugo onlangs voor mijn werk aangeschaft, klinkt erg musicaal.
- heb ook nog een flink gemodificeerde Benchmark DAC1 (gemod door Sebastiaan van Soundevolutions) liggen.
- o ja, en nog een Hiface usb-spdif op batterijen (van JKenny, windowslaptop met drivers moet ik dan ook meenemen?).
- De Hiface gebruik ik aan een hele oude van Medevoort dac (da333) die kan ik evt. ook meenemen indien nodig.
Barry, ik ben nog niet eerder bij een luisterdag geweest; wil je me laten weten wat van dit lijstje iets gaat toevoegen zaterdag. Dan neem ik dat mee, en anders kom ik gewoon met de trein.
Succes met de voorbereidingen!
groet, Douwe
Oja nog een toeristische tip: om 19.00 uur in Almelo voetbalt het Nederlands vrouwenelftal tegen Thailand.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
ha Douwe,
Kennen wij elkaar uit een grijs arbeidsverleden, of heb ik iemand anders voor me?
Leuk dat je spullen mee wilt nemen, maar laat ik de vraag aan bezoekers stellen: wil iemand wat van Douwe's spullen zien/horen? Idee voor een combinatie?
Mvg, Barry
Kennen wij elkaar uit een grijs arbeidsverleden, of heb ik iemand anders voor me?
Leuk dat je spullen mee wilt nemen, maar laat ik de vraag aan bezoekers stellen: wil iemand wat van Douwe's spullen zien/horen? Idee voor een combinatie?
Mvg, Barry
