bron van het jaar 2014 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
bron van het jaar 2014 - nominaties
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2014
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2014 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 8 februari 2015 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2014 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 8 februari 2015 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
In ieder geval een speciale melding voor Peter die voor veel mooie dac-projecten verantwoordelijk is.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Dan mag ie volgend jaar meedoen!

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Maar aangezien de regels nogal rekbaar blijken te zijn, mag je dit jaar nog meedoen als je met dat ding in Hengelo verschijnt.......

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
En als ie op 400v werkt kun je er 3 jaar tegenaan. 
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Als ik het goed gelezen heb was het prototype van de AFDAC-LB al in 2014 operationeel... 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
en deze versie ook: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1702116ray5150 schreef:Als ik het goed gelezen heb was het prototype van de AFDAC-LB al in 2014 operationeel...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Dan gaat Ronnydepony met de eer strijken!

Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Nee hoor, want zonder het werk van Knuisje zat Ronny met lege handen...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Dus als ik iets maak met Hypex modules dan doen zij mee met de verkiezing? 
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Als je er van kunt leven met een flink aantal mensen, ligt het wel anders als wanneer je het voor de hobby doet, en in je eigen vrije tijd.
Je kunt het niet onderscheiden blijkbaar, wel jammer.
Je kunt het niet onderscheiden blijkbaar, wel jammer.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Daar gaat het niet om Hans, de regels zijn gewoon vaag..........
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Mag ik mn eigen bron hier even promoten?
De wereld is gelukkig groter dan digitale muziek alleen
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=21421
De wereld is gelukkig groter dan digitale muziek alleen
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=21421
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
nee hoor, heel helder zelfs. er zijn er 2: 1) De jury heeft altijd gelijk en 2) in geval de jury geen gelijk heeft treedt regel 1 in werkingds23man schreef:Daar gaat het niet om Hans, de regels zijn gewoon vaag..........
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
hehe eindelijk een echte bron.Gijs schreef:Mag ik mn eigen bron hier even promoten?
De wereld is gelukkig groter dan digitale muziek alleen
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=21421
Bij deze zal ik die voordragen dan hoef je dat niet zelf te doen
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Ik ben blij dat er duidelijke regels zijn.Henkjan schreef:nee hoor, heel helder zelfs. er zijn er 2: 1) De jury heeft altijd gelijk en 2) in geval de jury geen gelijk heeft treedt regel 1 in werkingds23man schreef:Daar gaat het niet om Hans, de regels zijn gewoon vaag..........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Goed we komen dus niet verder dan 2 nominaties, beetje dun dit jaar.
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Als jij nou ervoor had gezorgd dat je A700 klaar was had ik die erbij kunnen zetten...ds23man schreef:Goed we komen dus niet verder dan 2 nominaties, beetje dun dit jaar.
De draaitafel zal wel winnen, die winnen vrijwel altijd...
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Als draaitafels toch altijd winnen dan nomineer ik mijzelf ook maar met de Crossbow. Brutalen hebben de halve wereld zeggen ze toch altijd?
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Mijn stem heb je!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
bronnen zijn elk jaar vrij dun gezaaid geweestds23man schreef:Goed we komen dus niet verder dan 2 nominaties, beetje dun dit jaar.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
En hier heb ik ook nog wat fatsoenlijks gemaakt
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=20588
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=20588
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2014 - nominaties
Die hoort bij de versterkers.ronnydepony schreef:En hier heb ik ook nog wat fatsoenlijks gemaakt![]()
![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=20588
