en dat ging dus heel erg mis!
Ik had voor de meting het volume netjes aangepast in de pc en die had ik al weer terug gezet voor muziek bedrijf, oeps. De sweep was zo luid dat ik, ondanks handen op oren, evengoed een lichte piep in m'n oren had, misschien wel van het stukje waar ik ze er nog niet op had, geen idee.
Anyway, toen hoorde ik een droge 'krak' en ik denk, dat zijn m'n tweeters en dat bleek dus idd het geval, ik kon wel janken!
[edit] Onderstaand blijkt dus niet helemaal te kloppen, leest verder
Dat niet gedaan, wel de tweets er uit geschroeft want wie weet nog fixbaar. Om het samen te vatten, ze spelen weer. had eerst de 1ste gedaan (makkelijkste, 1 breuk) en toen ik die na meette gaf ie 1 ohm aan! Dus ik ging er van uit dat er nog ergens sluiting zat op de spoel, 1 ohm had ik nog nooit van gehoord. Verder met de volgende, stuk lastiger maar ook gelukt en die mat 1.1 ohm dus ik ging er van uit dat dat wel redelijk toevallig moest zijn.
Er weer in gezet, aangesloten op test versterkertje en volgens mij.... heb ik gemazzeld. Al zullen ze natuurlijk niet exact dezelfde specs meer hebben als vanmorgen, in hoeverre dat hoorbaar is.. over houdbaarheid van de reperatie... wie zal het zeggen.
Pfffff, wat een middag zo)