Hee, hier zit nog een verborgen forumgedeelte

, met nog twee blijkbaar tevreden klanten ook

.
@JBHC : bij mij zal die Shiva idd fors dieper gegaan zijn. Was een basreflex-doosje van, ik denk 100-120 liter ?, afgestemd onder de 20Hz. Ik geloof een pijp'je' van 10x65cm... De ervaring van schone <10Hz op de trommelvliezen en vooral onderbuik is heel bijzonder, en heb ik nooit ook maar een klein beetje kunnen reproduceren in een woonkamer...(En ja, er zijn wel degelijk opnamen waarin dat iets toevoegt. Toegegeven, da's zeldzaam...)
Ik was vroeger ook erg actief met car audio, maar het moest vooral mooi klinken ('SoundQuality'). Vandaar ook de nickname, die ik nu nog gebruik... Sinds de komst van de leasebak, heb ik er eigenlijk weinig meer mee gedaan.
Uitdagende hobby hoor, het is bijna onmogelijk om het écht goed te krijgen. Als je een beetje serieus bent, is het eigenlijk een veel grotere uitdaging dan home-hifi...
(Wat ik had : Pioneer ???77 klassiek uitziende radio, Xtant parametrische equalizer (was tamelijk bijzonder toen), genoemd subje, klein Hifonics versterkertje, eerst DLS speakers, toen zelf afgefilterde Dynaudio ??17 en MD100 speakers.)