Ik weet het wel... Thanks Patrick
Fetzilla 4.0
Moderator: Beheerdersteam
Re: Fetzilla 4.0
Zo, net even op die franse site en Eltim vergeleken.... bij de Franse site een 2U/400m vol alu persante disipante + 1U 280mm vol alu slimline incl. verzendkosten voor de prijs van een 2U/400m vol alu persante disipante incl. verzendkosten bij Eltim. Oftewijl een "gratis" slimline kast ofwel +/- 105 euro verschil (beiden met verzendkosten berekend
Ik weet het wel... Thanks Patrick
Ik weet het wel... Thanks Patrick
Re: Fetzilla 4.0
Http://www.audiophonics.fr
Groot assortiment ook
Voor mijn motorized volume control heb ik 12v nodig, dus dat betekent een apart trafotje denk ik. Iemand een tip? (Printtrafo voldoende?)
Groot assortiment ook
Voor mijn motorized volume control heb ik 12v nodig, dus dat betekent een apart trafotje denk ik. Iemand een tip? (Printtrafo voldoende?)
Re: Fetzilla 4.0
Wacht met iets te kopen ik heb nog wel iets liggen denk ik wat exact 12VDC geeft.grimoire schreef:Http://www.audiophonics.fr
Groot assortiment ook
Voor mijn motorized volume control heb ik 12v nodig, dus dat betekent een apart trafotje denk ik. Iemand een tip? (Printtrafo voldoende?)
Re: Fetzilla 4.0
Geen haast om dingen te kopen, alhoewel ik die heatsinks wel binnen een week ga bestellen. Eerst de fetzilla prints helemaal afmaken, dan het volume-deel van het project
Ideeen voor een mooie aan-uit knop?
Ideeen voor een mooie aan-uit knop?
Re: Fetzilla 4.0
Is deze aan uit knop geschikt zonder dat ik er nog dingen tussen moet zetten (behalve een zekering misschien). Dus 230 input met zekering, dan deze knop, dan trafo?
Verder haal ik nog zon verlengstaafje voor de motorized volume
En heb hele kleine blauwe ledjes besteld 1,8mm die rond om de source select knop komen
(Half rond de bovenste helft denk ik) als indicatie welke source geselecteerd is.
Verder haal ik nog zon verlengstaafje voor de motorized volume
En heb hele kleine blauwe ledjes besteld 1,8mm die rond om de source select knop komen
(Half rond de bovenste helft denk ik) als indicatie welke source geselecteerd is.
Re: Fetzilla 4.0
Welke???grimoire schreef:Is deze aan uit knop geschikt zonder dat ik er nog dingen tussen moet zetten (behalve een zekering misschien). Dus 230 input met zekering, dan deze knop, dan trafo?
Verder haal ik nog zon verlengstaafje voor de motorized volume
En heb hele kleine blauwe ledjes besteld 1,8mm die rond om de source select knop komen
(Half rond de bovenste helft denk ik) als indicatie welke source geselecteerd is.
Re: Fetzilla 4.0
Gewoon, deze!
Copy paste, want gek genoek pakt het forum de hele lik niet als url
http://www.audiophonics.fr/interrupteur ... bleu-250v-Ø19mm-p-5465.html
Copy paste, want gek genoek pakt het forum de hele lik niet als url
http://www.audiophonics.fr/interrupteur ... bleu-250v-Ø19mm-p-5465.html
Re: Fetzilla 4.0
Nog een tip die ik wil meegeven voordat je de amp opstart de aller eerste keer ja zelfs voor dat je de lightbulb tester gebruikt.Probeer een lagere spanning toe te dienen een 10 volt bv. waarom vraag je je af.Wel wat ik al twee keer heb gehad is bij nieuwe elco'sis dat de eerste smd weerstand onderaan begon te smelten en na het uitzetten en daarna terug opstarten was dat probleem van de baan.Dus ik veronderstel dat bij nieuwe elco's je een opstart piek krijgt en dat de smd weerstanden dat niet leuk vinden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Fetzilla 4.0
Als je met nieuwe elco's een opstart piek krijgt is er serieus iets mis in het ontwerp lijkt me.
Re: Fetzilla 4.0
Dit is een een ontwerp dat zich al meer dan bewezen heeft ,ik weet ook niet met zekerheid of het door de elco's komt en het doet zich maar 1 keer voor daarna kan je hem honderden keren opstarten het zal niet meer gebeuren.Het zijn ook maar 2 Watt SMD weerstanden welke ze voorschrijven die tussen de elco's staan.Als je een lege elco voorziet van spanning word er toch wat stroom getrokken en dat door een SMD 2 watter heb zo mijn bedenkingen.Barry2001 schreef:Als je met nieuwe elco's een opstart piek krijgt is er serieus iets mis in het ontwerp lijkt me.
Re: Fetzilla 4.0
Er kwamen even wat andere zaken tussendoor, maar ga ier nu weer mee verder. Binnenkort bestellen bij die franse site.
Is deze schakelaar geschikt voor tussen 230v en trafo?
Is deze schakelaar geschikt voor tussen 230v en trafo?
Interrupteur Inox à enclenchement (On/Off).
230VAC 5A
Dimensions 18.9x39mm
Épaisseur maximale du panneau : 19mm
Diode 12v
Contact 1NO/1NC
Re: Fetzilla 4.0
Nog niet besteld, even andere dingen die tijd vroeger dan dit project...
Iemand een antwoord op de schakelaar vraag hierboven? Dn kan ik gaan bestellen en verder hiermee!
Iemand een antwoord op de schakelaar vraag hierboven? Dn kan ik gaan bestellen en verder hiermee!
Re: Fetzilla 4.0
http://www.audiophonics.fr/interrupteur ... -5465.html
Volgens mij bedoel je deze. Ik neem aan dat je een inschakelvertraging voor de trafo gebruikt, dan is 5A voldoende.
Zonder delay is het krap aan.
Volgens mij bedoel je deze. Ik neem aan dat je een inschakelvertraging voor de trafo gebruikt, dan is 5A voldoende.
Zonder delay is het krap aan.
Re: Fetzilla 4.0
Bedankt voor het meedenken
Inschakelvertraging zit (nog) niet in de planning...
Inschakelvertraging zit (nog) niet in de planning...
Re: Fetzilla 4.0
Weet je dat wel zeker? De kasten bij de Franse verkoper zijn niet volledig van aluminium, maar hebben een stalen boven en onder plaat. Dus het vergelijk met Eltim is niet reëel.avdboom schreef:Zo, net even op die franse site en Eltim vergeleken.... bij de Franse site een 2U/400m vol alu persante disipante + 1U 280mm vol alu slimline incl. verzendkosten voor de prijs van een 2U/400m vol alu persante disipante incl. verzendkosten bij Eltim. Oftewijl een "gratis" slimline kast ofwel +/- 105 euro verschil (beiden met verzendkosten berekend![]()
Ik weet het wel... Thanks Patrick
Laatst gewijzigd door Zweitse op wo 16 apr 2014, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Fetzilla 4.0
Als je tweemaal de zelfde neemt 2U/300/10mm covers in metaal dan is die van Audiophonic 21 Euro beterkoopZweitse schreef:
Re: Fetzilla 4.0
Het gaat er om dat we geen appels met peren gaan vergelijken. Het prijsverschil wat in een vorige post is aangegeven is niet correct. Het gaat daarbij om twee verschillende uitvoeringen.meanman64 schreef:Als je tweemaal de zelfde neemt 2U/300/10mm covers in metaal dan is die van Audiophonic 21 Euro beterkoopZweitse schreef:
Re: Fetzilla 4.0
Als je gelijk hebt heb je gelijk en je hebt gelijk Amaai!!! Das dikwijls gelijk

Re: Fetzilla 4.0
Je hebt gelijk! Ik had niet gezien dat het geen vol allu vesie was. Maar toch is het de moeite waard. Ik heb daar een bestelling geplaatst met nog e.e.a. aan ander spul wat voordeliger is als hier. Hoe langer ik er rond struin hoe meer ik tegenkom. En elke keer een paar euro hier en een paar euro daar telt toch op. En met de TNT express verzending scheelt het maar ongeveer 10 euro met wat Eltim rekend qua verzenden, dus dat heb je er zo uit...Zweitse schreef:Het gaat er om dat we geen appels met peren gaan vergelijken. Het prijsverschil wat in een vorige post is aangegeven is niet correct. Het gaat daarbij om twee verschillende uitvoeringen.meanman64 schreef:Als je tweemaal de zelfde neemt 2U/300/10mm covers in metaal dan is die van Audiophonic 21 Euro beterkoopZweitse schreef:Zeker wel
Pesante Dissipante 2U, full alu
Re: Fetzilla 4.0
Ze hebben er zeker mooie spullen, maar wat de kasten aangaat, had je die niet nog voordeliger bij Hifi2000 kunnen bestellen?avdboom schreef:Je hebt gelijk! Ik had niet gezien dat het geen vol allu vesie was. Maar toch is het de moeite waard. Ik heb daar een bestelling geplaatst met nog e.e.a. aan ander spul wat voordeliger is als hier. Hoe langer ik er rond struin hoe meer ik tegenkom. En elke keer een paar euro hier en een paar euro daar telt toch op. En met de TNT express verzending scheelt het maar ongeveer 10 euro met wat Eltim rekend qua verzenden, dus dat heb je er zo uit...Zweitse schreef:Het gaat er om dat we geen appels met peren gaan vergelijken. Het prijsverschil wat in een vorige post is aangegeven is niet correct. Het gaat daarbij om twee verschillende uitvoeringen.meanman64 schreef:Als je tweemaal de zelfde neemt 2U/300/10mm covers in metaal dan is die van Audiophonic 21 Euro beterkoop
Re: Fetzilla 4.0
Ok het is zover ik ga eindelijk verder. Koelprofiellen bestellen bij audiiphonics.
Een inschakelvertraging is niet nodig toch?
Wat is een mooie aan/uit knop? (Liefst zon ronde met led randje)
En voor de volumeregeling en kanaal keuze met afstandsbediening heb ik een aparte (5 of 12v weet ik ff niet) trafo nodig denk ik, of kan ik dat aftappen van de grote trafo met een regelaartje ertussen voor het juiste voltage?
Een inschakelvertraging is niet nodig toch?
Wat is een mooie aan/uit knop? (Liefst zon ronde met led randje)
En voor de volumeregeling en kanaal keuze met afstandsbediening heb ik een aparte (5 of 12v weet ik ff niet) trafo nodig denk ik, of kan ik dat aftappen van de grote trafo met een regelaartje ertussen voor het juiste voltage?
