"Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Moderator: Beheerdersteam
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Tsja, windows 7 en chrome (die zichzelf update). Android 4.3 op een Nexus 7 en een Nexus 4. Mijn desktop logt zichzelf ook weleens uit. Gebruik naast de FW van windows geen andere en op de androids zit geen aparte beveiligingssoftware.
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Aan mijn laptop is al een paar jaar niks veranderd, Win7 met Chrome. En zoals ik al eerder aangaf is ZBA de enige site die problemen geeft, heel vreemd. Virusscanner is Avira, geen idee of die iets met de cookies doet... ik kan 'm een tijdje uitzetten (want de ene keer dat ik een virus had, had ie 'm toch al vrolijk doorgelaten :/ ).
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Ik ben niet de enige met dit probleem dus. Ik kon alleen vandaag al twee keer opnieuw inloggen.
Ik heb hier dus ook al een langere tijd last van.
Ik bezoek dit forum op mijn ipad met google chrome.
Ik heb hier dus ook al een langere tijd last van.
Ik bezoek dit forum op mijn ipad met google chrome.
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Staat Chrome misschien op "incognito" ?nxs77 schreef:Ik ben niet de enige met dit probleem dus. Ik kon alleen vandaag al twee keer opnieuw inloggen.
Ik heb hier dus ook al een langere tijd last van.
Ik bezoek dit forum op mijn ipad met google chrome.
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Kan dat ingesteld worden op de ipad?
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Zie je links boven naast de tabs een mannetje met een hoedje op?
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Ik heb het ook met de Iphone 4S dat ik vrijwel dagelijks opnieuw moet inloggen.
Is daar niet een oplossing voor ?
Is daar niet een oplossing voor ?
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Gekke is dat ik dit probleem zelden heb.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Idem hier op de iefoon 4s met os 7.1.2. Hoef eigenlijk nooit opnieuw in te loggen. Heb wel een oudere pc staan waar het backup celletje denk ik van defect is, ik moet daar zelf de datum/tijd steeds opnieuw instellen. Daar moet ik wel steeds opnieuw inloggen. Maw staat je datum/tijd goed? Zou ook autmatisch moeten gaan.
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Tijd en datum worden inderdaad automatisch ingesteld. ik gebruik OS 8.1.2.
Voor die PC moet je zeer waarschijnlijk zo eentje vernieuwen :
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... uctId=4067
Voor die PC moet je zeer waarschijnlijk zo eentje vernieuwen :
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... uctId=4067
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
Ik gebruik op de ipad ios 8. Op de iphone4s ios 7.ray5150 schreef:Tijd en datum worden inderdaad automatisch ingesteld. ik gebruik OS 8.1.2.
Voor die PC moet je zeer waarschijnlijk zo eentje vernieuwen :
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... uctId=4067
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
IOS 8 op iPhone en iPad en Android 4.4 op een Samsung hier. Maar zoals gezegd, geen problemen hier.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet
is zeer waarschijnlijk een cookie instelling
