"Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door JvS »

Tsja, windows 7 en chrome (die zichzelf update). Android 4.3 op een Nexus 7 en een Nexus 4. Mijn desktop logt zichzelf ook weleens uit. Gebruik naast de FW van windows geen andere en op de androids zit geen aparte beveiligingssoftware.
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door Ronkel »

Aan mijn laptop is al een paar jaar niks veranderd, Win7 met Chrome. En zoals ik al eerder aangaf is ZBA de enige site die problemen geeft, heel vreemd. Virusscanner is Avira, geen idee of die iets met de cookies doet... ik kan 'm een tijdje uitzetten (want de ene keer dat ik een virus had, had ie 'm toch al vrolijk doorgelaten :/ ).
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door nxs77 »

Ik ben niet de enige met dit probleem dus. Ik kon alleen vandaag al twee keer opnieuw inloggen.
Ik heb hier dus ook al een langere tijd last van.
Ik bezoek dit forum op mijn ipad met google chrome.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door FR_Aad »

nxs77 schreef:
Ik ben niet de enige met dit probleem dus. Ik kon alleen vandaag al twee keer opnieuw inloggen.
Ik heb hier dus ook al een langere tijd last van.
Ik bezoek dit forum op mijn ipad met google chrome.
Staat Chrome misschien op "incognito" ?
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door nxs77 »

Kan dat ingesteld worden op de ipad?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door FR_Aad »

Zie je links boven naast de tabs een mannetje met een hoedje op?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door ray5150 »

Ik heb het ook met de Iphone 4S dat ik vrijwel dagelijks opnieuw moet inloggen.
Is daar niet een oplossing voor ?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door FR_Aad »

Gekke is dat ik dit probleem zelden heb.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door Barry2001 »

Idem hier op de iefoon 4s met os 7.1.2. Hoef eigenlijk nooit opnieuw in te loggen. Heb wel een oudere pc staan waar het backup celletje denk ik van defect is, ik moet daar zelf de datum/tijd steeds opnieuw instellen. Daar moet ik wel steeds opnieuw inloggen. Maw staat je datum/tijd goed? Zou ook autmatisch moeten gaan.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door ray5150 »

Tijd en datum worden inderdaad automatisch ingesteld. ik gebruik OS 8.1.2.
Voor die PC moet je zeer waarschijnlijk zo eentje vernieuwen :
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... uctId=4067
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door nxs77 »

ray5150 schreef:
Tijd en datum worden inderdaad automatisch ingesteld. ik gebruik OS 8.1.2.
Voor die PC moet je zeer waarschijnlijk zo eentje vernieuwen :
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... uctId=4067
Ik gebruik op de ipad ios 8. Op de iphone4s ios 7.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door FR_Aad »

IOS 8 op iPhone en iPad en Android 4.4 op een Samsung hier. Maar zoals gezegd, geen problemen hier.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: "Log mij automatisch in bij ieder bezoek." werkt niet

Bericht door Henkjan »

is zeer waarschijnlijk een cookie instelling
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”