Dipool met AMT , AT en 15" .

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door dre »

Tuurlijk! :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
hannesie schreef:
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek. :rofl:
De Ultrazoooms doen dat bereik ook probleemloos.....
Maar dat is een stuk verder weg...
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door jeroen_d »

hannesie schreef:
Ja, maar dan heet die rivier de Neva, dus dat kan ook verkeerde info zijn, die Dnjepr rivier.

Maar inderdaad de opnames in het Kirov theater in St Petersburg heb ik hier. en daar had ik de verhalen van de opname technicus (Onno Schulz, Philips ).

Die was een keer op bezoek bij de AVMN.
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek. :rofl:
Welke opnames zijn dat precies? Ik vind de opnames van Onno Schulz geweldig mooi.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

hannesie schreef:

...

Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek. :rofl:

Die afspraak stond toch al :think: En ik ben nu ook wel benieuwd naar die opname :mrgreen:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door rikpost »

CarloPJB schreef:
hannesie schreef:

...

Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek. :rofl:

Die afspraak stond toch al :think: En ik ben nu ook wel benieuwd naar die opname :mrgreen:
\:D/ en ikke dan, ik ook toch he!:mrgreen:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

rikpost schreef:
CarloPJB schreef:
hannesie schreef:

...

Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek. :rofl:

Die afspraak stond toch al :think: En ik ben nu ook wel benieuwd naar die opname :mrgreen:
\:D/ en ikke dan, ik ook toch he!:mrgreen:
Jazeker , ben je niet vergeten hoor :wink:

Morgen even het een en ander aan filtercomponenten bestellen dus kan op korte termijn.
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door rikpost »

CarloPJB schreef:
rikpost schreef:
CarloPJB schreef:

Die afspraak stond toch al :think: En ik ben nu ook wel benieuwd naar die opname :mrgreen:
\:D/ en ikke dan, ik ook toch he!:mrgreen:
Jazeker , ben je niet vergeten hoor :wink:

Morgen even het een en ander aan filtercomponenten bestellen dus kan op korte termijn.
:yeah:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door hannesie »

jeroen_d schreef:
hannesie schreef:
Ja, maar dan heet die rivier de Neva, dus dat kan ook verkeerde info zijn, die Dnjepr rivier.

Maar inderdaad de opnames in het Kirov theater in St Petersburg heb ik hier. en daar had ik de verhalen van de opname technicus (Onno Schulz, Philips ).

Die was een keer op bezoek bij de AVMN.
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek. :rofl:
Welke opnames zijn dat precies? Ik vind de opnames van Onno Schulz geweldig mooi.
Even moeten zoeken wat ik van hem toen heb meegenomen, boekje met info en Demo CD, en daar staat dit op.
kirov.JPG
Was zoeken want hij stond niet in de freedb e.d., en toen zelf ingevuld maar met een r te veel. 8-[

Ik heb hem al tijden niet meer afgespeeld, ik zal eens luisteren van de server vanavond.

Op de demo CD van HVT en van Medervoort de Sampler heeft Onno ook zijn sporen achtergelaten.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Net bij Rumoh de filtercomponenten besteld.

Deze week dus lekker upgraden en inspelen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door ds23man »

Over dat inspelen kunnen we hier ook wel een pagina of honderd vol lullen....... :lol:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

ds23man schreef:
Over dat inspelen kunnen we hier ook wel een pagina of honderd vol lullen....... :lol:

Weet ik :mrgreen:

Is ook niet voor niks dat ik dat er juist bij zet .

Was haast te verwachten wie er als eerst zou reageren :lagge: :lagge:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door SSassen »

@Carlo,

Post eens wat foto's? Ik ben inmiddels wel benieuwd naar je luidsprekers.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

SSassen schreef:
@Carlo,

Post eens wat foto's? Ik ben inmiddels wel benieuwd naar je luidsprekers.

@ SSassen , er staan foto's op pagina 13 , sindsdien is er aan de looks niks meer veranderd. Aan de klank des te meer :rock:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Vanwege het niet op voorraad zijn van de wax coil spoel voor de mid zal ik nog anderhalve week geduld moeten hebben :(
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door ray5150 »

Wallie had ook nog een zooi handel in de aanbieding :
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 21&t=21431
Moet natuurlijk net de waarde tussen zitten die je nodig hebt...
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

ray5150 schreef:
Wallie had ook nog een zooi handel in de aanbieding :
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 21&t=21431
Moet natuurlijk net de waarde tussen zitten die je nodig hebt...

:goedzo:

Had ik al bekeken voor ik bestelde maar zaten niet de benodigde waardes bij.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Net een update van Rumoh ontvangen , nog een klein weekje en dan kan er weer geknutseld worden.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Komt zou juist een mail binnen dat de spullen verzonden zijn.

Tevens heb ik nu de C over de mid vervangen door een combi van Mundorf Supreme en Mundorf SO met dank aan Walt :goedzo
Berre
Berichten: 516
Lid geworden op: do 13 sep 2012, 18:17
Locatie: Antwerpen

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Berre »

Slechts één advies: let op met de vormgeving :mrgreen:
Bijlagen
steen.jpeg
steen.jpeg (10.26 KiB) 619 keer bekeken
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Berre schreef:
Slechts één advies: let op met de vormgeving :mrgreen:

:-k

Vormgeving is definitief en ik zie echt 0,0 overeenkomst met een stuk graniet .
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door ds23man »

Berre schreef:
Slechts één advies: let op met de vormgeving :mrgreen:
:lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge:
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Gerrit »

ds23man schreef:
Berre schreef:
Slechts één advies: let op met de vormgeving :mrgreen:
:lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge:
Ja, lach maar. Je hebt niet gelezen wat er op de grafsteen staat:

"Hier rust de basreflex luidspreker" :mrgreen:

Gerrit
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door ds23man »

Oh, volgens mij las ik: hier een ligt een zelfbouwer die bedolven is onder zijn OB luidspreker. :lagge: :lagge:
Berre
Berichten: 516
Lid geworden op: do 13 sep 2012, 18:17
Locatie: Antwerpen

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Berre »

CarloPJB schreef:
Berre schreef:
Slechts één advies: let op met de vormgeving :mrgreen:
Vormgeving is definitief en ik zie echt 0,0 overeenkomst met een stuk graniet .
De gedachte aan een grafsteen kwam spontaan bij me op toen ik de allereerste foto zag aan het begin van deze draad. Vooral die afronding bovenaan is te gek. Anderzijds, een mooie grafsteen hoeft niet lelijk te zijn. :mrgreen:
Berre
Berichten: 516
Lid geworden op: do 13 sep 2012, 18:17
Locatie: Antwerpen

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Berre »

Gerrit schreef:
"Hier rust de basreflex luidspreker" :mrgreen:
Ben ik het volledig mee eens, zelf heb ik ook een hartgrondige hekel aan BR.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”