Dipool met AMT , AT en 15" .
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Maar dat is een stuk verder weg...ds23man schreef:De Ultrazoooms doen dat bereik ook probleemloos.....hannesie schreef:Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Welke opnames zijn dat precies? Ik vind de opnames van Onno Schulz geweldig mooi.hannesie schreef:Ja, maar dan heet die rivier de Neva, dus dat kan ook verkeerde info zijn, die Dnjepr rivier.
Maar inderdaad de opnames in het Kirov theater in St Petersburg heb ik hier. en daar had ik de verhalen van de opname technicus (Onno Schulz, Philips ).
Die was een keer op bezoek bij de AVMN.
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
hannesie schreef:
...
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek.
Die afspraak stond toch al
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
CarloPJB schreef:hannesie schreef:
...
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek.
Die afspraak stond toch alEn ik ben nu ook wel benieuwd naar die opname
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Jazeker , ben je niet vergeten hoorrikpost schreef:CarloPJB schreef:hannesie schreef:
...
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek.
Die afspraak stond toch alEn ik ben nu ook wel benieuwd naar die opname
en ikke dan, ik ook toch he!:mrgreen:
Morgen even het een en ander aan filtercomponenten bestellen dus kan op korte termijn.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
CarloPJB schreef:Jazeker , ben je niet vergeten hoorrikpost schreef:CarloPJB schreef:
Die afspraak stond toch alEn ik ben nu ook wel benieuwd naar die opname
en ikke dan, ik ook toch he!:mrgreen:
![]()
Morgen even het een en ander aan filtercomponenten bestellen dus kan op korte termijn.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Even moeten zoeken wat ik van hem toen heb meegenomen, boekje met info en Demo CD, en daar staat dit op. Was zoeken want hij stond niet in de freedb e.d., en toen zelf ingevuld maar met een r te veel.jeroen_d schreef:Welke opnames zijn dat precies? Ik vind de opnames van Onno Schulz geweldig mooi.hannesie schreef:Ja, maar dan heet die rivier de Neva, dus dat kan ook verkeerde info zijn, die Dnjepr rivier.
Maar inderdaad de opnames in het Kirov theater in St Petersburg heb ik hier. en daar had ik de verhalen van de opname technicus (Onno Schulz, Philips ).
Die was een keer op bezoek bij de AVMN.
Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek.
Ik heb hem al tijden niet meer afgespeeld, ik zal eens luisteren van de server vanavond.
Op de demo CD van HVT en van Medervoort de Sampler heeft Onno ook zijn sporen achtergelaten.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Net bij Rumoh de filtercomponenten besteld.
Deze week dus lekker upgraden en inspelen.
Deze week dus lekker upgraden en inspelen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Over dat inspelen kunnen we hier ook wel een pagina of honderd vol lullen....... 
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
ds23man schreef:Over dat inspelen kunnen we hier ook wel een pagina of honderd vol lullen.......
Weet ik
Is ook niet voor niks dat ik dat er juist bij zet .
Was haast te verwachten wie er als eerst zou reageren
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
@Carlo,
Post eens wat foto's? Ik ben inmiddels wel benieuwd naar je luidsprekers.
Post eens wat foto's? Ik ben inmiddels wel benieuwd naar je luidsprekers.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
SSassen schreef:@Carlo,
Post eens wat foto's? Ik ben inmiddels wel benieuwd naar je luidsprekers.
@ SSassen , er staan foto's op pagina 13 , sindsdien is er aan de looks niks meer veranderd. Aan de klank des te meer
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Vanwege het niet op voorraad zijn van de wax coil spoel voor de mid zal ik nog anderhalve week geduld moeten hebben 
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Wallie had ook nog een zooi handel in de aanbieding :
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 21&t=21431
Moet natuurlijk net de waarde tussen zitten die je nodig hebt...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 21&t=21431
Moet natuurlijk net de waarde tussen zitten die je nodig hebt...
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
ray5150 schreef:Wallie had ook nog een zooi handel in de aanbieding :
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 21&t=21431
Moet natuurlijk net de waarde tussen zitten die je nodig hebt...
Had ik al bekeken voor ik bestelde maar zaten niet de benodigde waardes bij.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Net een update van Rumoh ontvangen , nog een klein weekje en dan kan er weer geknutseld worden.
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Komt zou juist een mail binnen dat de spullen verzonden zijn.
Tevens heb ik nu de C over de mid vervangen door een combi van Mundorf Supreme en Mundorf SO met dank aan Walt :goedzo
Tevens heb ik nu de C over de mid vervangen door een combi van Mundorf Supreme en Mundorf SO met dank aan Walt :goedzo
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Slechts één advies: let op met de vormgeving 
- Bijlagen
-
- steen.jpeg (10.26 KiB) 624 keer bekeken
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Berre schreef:Slechts één advies: let op met de vormgeving
Vormgeving is definitief en ik zie echt 0,0 overeenkomst met een stuk graniet .
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Ja, lach maar. Je hebt niet gelezen wat er op de grafsteen staat:ds23man schreef:Berre schreef:Slechts één advies: let op met de vormgeving![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Hier rust de basreflex luidspreker"
Gerrit
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Oh, volgens mij las ik: hier een ligt een zelfbouwer die bedolven is onder zijn OB luidspreker.

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
De gedachte aan een grafsteen kwam spontaan bij me op toen ik de allereerste foto zag aan het begin van deze draad. Vooral die afronding bovenaan is te gek. Anderzijds, een mooie grafsteen hoeft niet lelijk te zijn.CarloPJB schreef:Vormgeving is definitief en ik zie echt 0,0 overeenkomst met een stuk graniet .Berre schreef:Slechts één advies: let op met de vormgeving
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Ben ik het volledig mee eens, zelf heb ik ook een hartgrondige hekel aan BR.Gerrit schreef:"Hier rust de basreflex luidspreker"![]()
