Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Staat al in de nieuwe agenda 
- muizenissen
Ik kom uiteraard ook wel weer. Deze keer met aanhanger: de snel in elkaar geflanste more-powr-than-quality set mag mee. Twee 18" subs met Precision Devices PD186 woofers, en twee dubbel 10"/1" tops. Mocht iemand zin hebben dan zou ik het erg leuk vinden om die dingen eens opgemeten te krijgen; zien of 't echt zo rampzalig is. Versterkers gaan uiteraard ook mee, de subs krijgen 1.3kW max per stuk
.
Ook neem ik wel een setje kleinere bookshelf speakertjes mee, gebaseerd op de CHR70 v3. Dat zal niet zo hard gaan, hopelijk wel relatief laag.
Ook neem ik wel een setje kleinere bookshelf speakertjes mee, gebaseerd op de CHR70 v3. Dat zal niet zo hard gaan, hopelijk wel relatief laag.
Vorige keer waren mijn 2 Fane 12" kastjes al te luid voor de meesten, ik denk dat die 18" subs wat overkill gaan zijn...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Contacteer:
Walter, volgens mij was het absolute volume niet het probleem; meer de differentiatie van het volume op verschillende frequenties.Walt schreef:Vorige keer waren mijn 2 Fane 12" kastjes al te luid voor de meesten, ik denk dat die 18" subs wat overkill gaan zijn...![]()
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En het gebrek in een bepaald gebied...... 
De mark II versie is GHP, heeft versterkte wanden en een volledig doorontwikkeld filter, laat u verbazen door hi-end geluid met PA geluidsterkte uit een zéér compacte kast!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Walter weet me eigenlijk altijd weer te verbazen. 
Zitten nu van die bye bye bees dingen in die kasten. 
- muizenissen
Er bestaat iets zoals een volumeknop he, ik ben vooral benieuwd naar wat men er van vindt als ze niet tot de max gaan (en ZO hard zal 't ook weer niet gaan, het is niet gemaakt om écht PA te zijn, maar meer om een leuk feestje in de tuin of een boerderijschuurtje te geven).Walt schreef:Vorige keer waren mijn 2 Fane 12" kastjes al te luid voor de meesten, ik denk dat die 18" subs wat overkill gaan zijn...![]()
Groetjes Walter
Zijn nieuwe leden ook welkom? Zo ja, zet mij ook maar op het lijstje! 
Goed plan!
Wat neem je mee?
Wat neem je mee?
Uhm, waarschijnlijk een lagere gemiddelde leeftijd en een goed humeur? @dre 
Goed humeur lossen wij wel op.MikevdG schreef:Uhm, waarschijnlijk een lagere gemiddelde leeftijd en een goed humeur? @dre
Met 30 jaar kom je al een heel eind trouwens.
Ik ben 15, mag dat ook nog ? 
Dan moet je begeleiding hebben.......MikevdG schreef:Ik ben 15, mag dat ook nog ?
Hey, leeftijd zegt niet altijd alles ! 
O,dan is het goed. 
Niet om je af te schrikken, hoor, je bent natuurlijk van harte welkom.MikevdG schreef:Zijn nieuwe leden ook welkom? Zo ja, zet mij ook maar op het lijstje!
Maar hou er wel rekening mee dat de gemiddelde leeftijd een keer of 3 hoger ligt dan die van jou.
Ook zal je waarschijnlijk wel de muziekkeuze als "een tikje saai" bestempelen.
(denk aan singer-songwriters, popmuziek van een jaar of 30 terug, en dat soort dingen.)
Ik heb er toch ook geen moeite mee! 
Nee, maar jij bent : A - de 40 jaar reeds ruimschoots gepasseerd, en B - staat bekend om een zeer brede muzieksmaak..dre schreef:Ik heb er toch ook geen moeite mee!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
O.a. K3!ray5150 schreef:Nee, maar jij bent : A - de 40 jaar reeds ruimschoots gepasseerd, en B - staat bekend om een zeer brede muzieksmaak..dre schreef:Ik heb er toch ook geen moeite mee!
- pappaleo
- Contacteer:
Nou, mijn zoon is ook 15 en luistert naast hedendaagse muziek ook naar Mike Oldfield, Queens of the Stone Age en Tchaikovsky. Kan je toch geen peil op trekken.
Als hij interesse heeft in goede weergave, zal zijn muzieksmaak zich ook niet beperken tot Dance gestamp.
Veronderstel ik
Als hij interesse heeft in goede weergave, zal zijn muzieksmaak zich ook niet beperken tot Dance gestamp.
Veronderstel ik
- RNacoustics
- Contacteer:
Ik ben ook weer van de partij.
Ik kan ook mijn set meenemen.
- AFDAC 2 met cinemag uitgangstrafo's
- OTL versterkers
- Mijn luidsprekers " The Voice" nu voorzien met DSP voor het laag en lichte modificatie van de scheidingsfilter.
Wil dan wel een opstelling in ruimte 10.
Groet, Roland
Ik kan ook mijn set meenemen.
- AFDAC 2 met cinemag uitgangstrafo's
- OTL versterkers
- Mijn luidsprekers " The Voice" nu voorzien met DSP voor het laag en lichte modificatie van de scheidingsfilter.
Wil dan wel een opstelling in ruimte 10.
Groet, Roland
Ik ben er weer klaar voor! 
- mikekiwi
- Contacteer:
dat is mooi op tijd! Wat neem je mee?dre schreef:Ik ben er weer klaar voor!