Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Rudolf
Berichten: 594
Lid geworden op: di 10 okt 2006, 8:42
Locatie: Voorschoten

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door Rudolf »

Staat al in de nieuwe agenda :goedzo:
Gebruikersavatar
muizenissen
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 24 okt 2011, 0:08
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door muizenissen »

Ik kom uiteraard ook wel weer. Deze keer met aanhanger: de snel in elkaar geflanste more-powr-than-quality set mag mee. Twee 18" subs met Precision Devices PD186 woofers, en twee dubbel 10"/1" tops. Mocht iemand zin hebben dan zou ik het erg leuk vinden om die dingen eens opgemeten te krijgen; zien of 't echt zo rampzalig is. Versterkers gaan uiteraard ook mee, de subs krijgen 1.3kW max per stuk ;).





Ook neem ik wel een setje kleinere bookshelf speakertjes mee, gebaseerd op de CHR70 v3. Dat zal niet zo hard gaan, hopelijk wel relatief laag.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door Walt »

Vorige keer waren mijn 2 Fane 12" kastjes al te luid voor de meesten, ik denk dat die 18" subs wat overkill gaan zijn... 8)

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door pappaleo »

Walt schreef:
Vorige keer waren mijn 2 Fane 12" kastjes al te luid voor de meesten, ik denk dat die 18" subs wat overkill gaan zijn... 8)

Groetjes Walter
Walter, volgens mij was het absolute volume niet het probleem; meer de differentiatie van het volume op verschillende frequenties. :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door ds23man »

En het gebrek in een bepaald gebied...... :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door Walt »

De mark II versie is GHP, heeft versterkte wanden en een volledig doorontwikkeld filter, laat u verbazen door hi-end geluid met PA geluidsterkte uit een zéér compacte kast! :D

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door dre »

Walter weet me eigenlijk altijd weer te verbazen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door FR_Aad »

Zitten nu van die bye bye bees dingen in die kasten. :mrgreen:
Gebruikersavatar
muizenissen
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 24 okt 2011, 0:08
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door muizenissen »

Walt schreef:
Vorige keer waren mijn 2 Fane 12" kastjes al te luid voor de meesten, ik denk dat die 18" subs wat overkill gaan zijn... 8)

Groetjes Walter
Er bestaat iets zoals een volumeknop he, ik ben vooral benieuwd naar wat men er van vindt als ze niet tot de max gaan (en ZO hard zal 't ook weer niet gaan, het is niet gemaakt om écht PA te zijn, maar meer om een leuk feestje in de tuin of een boerderijschuurtje te geven). ;)
MikevdG
Berichten: 15
Lid geworden op: do 25 dec 2014, 23:35

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door MikevdG »

Zijn nieuwe leden ook welkom? Zo ja, zet mij ook maar op het lijstje! :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door dre »

Goed plan!

Wat neem je mee? :rofl:
MikevdG
Berichten: 15
Lid geworden op: do 25 dec 2014, 23:35

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door MikevdG »

Uhm, waarschijnlijk een lagere gemiddelde leeftijd en een goed humeur? @dre O:)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door dre »

MikevdG schreef:
Uhm, waarschijnlijk een lagere gemiddelde leeftijd en een goed humeur? @dre O:)
Goed humeur lossen wij wel op. :mrgreen:

Met 30 jaar kom je al een heel eind trouwens.
MikevdG
Berichten: 15
Lid geworden op: do 25 dec 2014, 23:35

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door MikevdG »

Ik ben 15, mag dat ook nog ? :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door dre »

MikevdG schreef:
Ik ben 15, mag dat ook nog ? :rofl:
Dan moet je begeleiding hebben.......
MikevdG
Berichten: 15
Lid geworden op: do 25 dec 2014, 23:35

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door MikevdG »

Hey, leeftijd zegt niet altijd alles ! :wink:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door dre »

O,dan is het goed. :lagge:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door ray5150 »

MikevdG schreef:
Zijn nieuwe leden ook welkom? Zo ja, zet mij ook maar op het lijstje! :mrgreen:
Niet om je af te schrikken, hoor, je bent natuurlijk van harte welkom.
Maar hou er wel rekening mee dat de gemiddelde leeftijd een keer of 3 hoger ligt dan die van jou. :wink:
Ook zal je waarschijnlijk wel de muziekkeuze als "een tikje saai" bestempelen.
(denk aan singer-songwriters, popmuziek van een jaar of 30 terug, en dat soort dingen.)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door dre »

Ik heb er toch ook geen moeite mee! :sure:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door ray5150 »

dre schreef:
Ik heb er toch ook geen moeite mee! :sure:
Nee, maar jij bent : A - de 40 jaar reeds ruimschoots gepasseerd, en B - staat bekend om een zeer brede muzieksmaak.. :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door ds23man »

ray5150 schreef:
dre schreef:
Ik heb er toch ook geen moeite mee! :sure:
Nee, maar jij bent : A - de 40 jaar reeds ruimschoots gepasseerd, en B - staat bekend om een zeer brede muzieksmaak.. :mrgreen:
O.a. K3! :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door pappaleo »

Nou, mijn zoon is ook 15 en luistert naast hedendaagse muziek ook naar Mike Oldfield, Queens of the Stone Age en Tchaikovsky. Kan je toch geen peil op trekken.

Als hij interesse heeft in goede weergave, zal zijn muzieksmaak zich ook niet beperken tot Dance gestamp.

Veronderstel ik :hide:
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door RNacoustics »

Ik ben ook weer van de partij.

Ik kan ook mijn set meenemen.
- AFDAC 2 met cinemag uitgangstrafo's
- OTL versterkers
- Mijn luidsprekers " The Voice" nu voorzien met DSP voor het laag en lichte modificatie van de scheidingsfilter.

Wil dan wel een opstelling in ruimte 10.

Groet, Roland
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door dre »

Ik ben er weer klaar voor! 8)
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015

Bericht door mikekiwi »

dre schreef:
Ik ben er weer klaar voor! 8)
dat is mooi op tijd! Wat neem je mee?
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”