Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Joe Cocker komt trouwens ook niet
Ook niet als die een beetje hulp krijgt van zijn vrienden?FR_Aad schreef:Joe Cocker komt trouwens ook niet
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als je snel bent moet er toch zoiets voor je deur kunnen staan voor zaterdag!FR_Aad schreef:
http://www.autotrader.nl/auto/land-rove ... -van-2006/
Aan allen:
Gezien de voorspelde sneeuw
Ïk woon nagenoeg om de hoek, dus voor mij is het niet zo'n probleem, maar sommigen moeten wat verder rijden.
in feite zijn er 3 mogelijkheden:
- op voorhand door laten gaan
- op voorhand afzeggen
- of: zal ik/zullen we zaterdagochtend tussen 09.00 en 09.30 uur in dit topic bespreken wat we doen, dit aan de hand van de weersvoorspelling van de dag?
Wat denken jullie?
Ïk woon nagenoeg om de hoek, dus voor mij is het niet zo'n probleem, maar sommigen moeten wat verder rijden.
- op voorhand afzeggen
- of: zal ik/zullen we zaterdagochtend tussen 09.00 en 09.30 uur in dit topic bespreken wat we doen, dit aan de hand van de weersvoorspelling van de dag?
Wat denken jullie?
Ik vind de laatste optie geen gek idee.Motorfret schreef:Aan allen:
- op voorhand afzeggen
Wat denken jullie?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Zou even de weerwaarschuwingen van het KNMI afwachten, die kijken max 48 uur vooruit.
- pappaleo
- Contacteer:
Ja, ik wacht zaterdagmorgen wel even af. Van een beetje sneeuw word ik zelf niet zo bang, maar een dik pak wordt lastig.
Ik heb ook een hoop passagiers, die moeten er natuurlijk ook vertrouwen in hebben.
Ik heb ook een hoop passagiers, die moeten er natuurlijk ook vertrouwen in hebben.
- sander1238
Ik heb ook al gehoord 50% regen 50% sneeuw. Ik woon ook om de hoek. Stel in het ergste geval dat er een pak sneeuw ligt s morgens dan zijn de wegens snachts al gestrooid en zijn de wegen in de loop van de ochtend vrij. Moet er bij zeggen dat ik om de hoek woon en gezien mijn werk lig ik ook niet echt wakker van de weersomstandigheden.
Op 2e Kerstdag moet er toch al een redelijk inzicht zijn in het weer. Ik stel ook voor de laatste optie te nemen.
Het is niet alleen de sneeuw. Op dit soort dagen is het aantal mongolen minder ervaren mensen op de weg ook wat hoger. En dat is een vervelende combinatie.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
"Een lagedrukgebied trekt over Noord-Engeland, steekt vervolgens de Noordzee over en passeert zaterdagmiddag en –avond het zuidwesten van Nederland."
De ellende begint in de middag.....
De ellende begint in de middag.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Je bedoelt dit soort gebakjes?FR_Aad schreef:Het is niet alleen de sneeuw. Op dit soort dagen is het aantalmongolenminder ervaren mensen op de weg ook wat hoger. En dat is een vervelende combinatie.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=143051
Lijkt mij een goed plan.Motorfret schreef:- zal ik/zullen we zaterdagochtend tussen 09.00 en 09.30 uur in dit topic bespreken wat we doen, dit aan de hand van de weersvoorspelling van de dag?
- sander1238
Ik sluit mij daar bij aan
+1ray5150 schreef:Lijkt mij een goed plan.Motorfret schreef:- zal ik/zullen we zaterdagochtend tussen 09.00 en 09.30 uur in dit topic bespreken wat we doen, dit aan de hand van de weersvoorspelling van de dag?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Zou trouwens wel een unicum zijn dat een luisterdag vanwege de weersomstandigheden niet doorgaat.....
Aan de andere kant, zolang er nog geen weeralarm oid. is afgegeven is er nog niet veel aan de hand.
D'r is zout genoeg op voorraad, want ze hebben nog amper hoeven te strooien.
D'r is zout genoeg op voorraad, want ze hebben nog amper hoeven te strooien.
Ik kan mij herinneren dat op de terugweg van Almelo? er ook een dik pak sneeuw lag op de Veluwezoom in de buurt van Nunspeet. En nog een stukje sneeuwstorm in het donker.
Na de donkere zalen een donkere terugtocht
Na de donkere zalen een donkere terugtocht