Hypexshop niet bereikbaar????

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door Dan »

Ik probeer al een week met Chrome de hypexshop te bereiken.
Ik krijg dan deze foutmelding.
hypexshop.jpg
Via Firefox lukte me nog wel maar helaas vandaag ook niet meer.
Via de telefoon lukt het nog wel.
Iemand enig idee wat er mis is? Iets met mijn instellingen wellicht?
mijkie
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 22 aug 2008, 18:51
Locatie: uithoorn

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door mijkie »

hier geen probleem met Hypershop via Safari !!
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door jeroen_d »

Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door ray5150 »

Op de IPhone geen enkel probleem, is gewoon bereikbaar.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door Dan »

jeroen_d schreef:
Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Alleen met Explorer.
Kennelijk een verlopen veiligheidscertificaat....
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door Pjotr »

Dan schreef:
jeroen_d schreef:
Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Alleen met Explorer.
Kennelijk een verlopen veiligheidscertificaat....
Zou kunnen maar daar krijg je dan een melding van als het goed is. Hier met FF geen problemen.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door Dan »

Wat er staat is:
Foutcode: ERR_SSL_FALLBACK_BEYOND_MINIMUM_VERSION

Op de één of andere manier heeft mijn browser er geen vertrouwen in...
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door dre »

:lagge:
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door knuisje »

Ivm. hackbaarheid van SSL (bv. Poodle) wordt tegenwoordig vaker TLS gebruikt. Je browser kan wel terugvallen op het onveilige SSL maar dat hangt af van je security settings en je browserkeuze. Chrome, Firefox e.d. zijn wat stricter/veiliger. IE is standaard wat losser/onveiliger met SSL. Maar ja, anders doet de website het niet. :mrgreen:

Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door Dan »

knuisje schreef:
Ivm. hackbaarheid van SSL (bv. Poodle) wordt tegenwoordig vaker TLS gebruikt. Je browser kan wel terugvallen op het onveilige SSL maar dat hangt af van je security settings en je browserkeuze. Chrome, Firefox e.d. zijn wat stricter/veiliger. IE is standaard wat losser/onveiliger met SSL. Maar ja, anders doet de website het niet. :mrgreen:

Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Ah oke. Ik vertrouw maar op Chrome dan. :think:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door hannesie »

Soms vindt je wel eens wat in het buitenland.

http://suche.guenstiger.de/hypex/zznext ... suche-html
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door Dan »

hannesie schreef:
Soms vindt je wel eens wat in het buitenland.

http://suche.guenstiger.de/hypex/zznext ... suche-html
Da's niet echt voordelig te noemen Hans... :think:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door hannesie »

De prijzen in Nederland zijn dan ex BTW
Ik was aan het zoeken naar een SMPS, en kwam toen dit tegen, en dat scheelt dan wel.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: Hypexshop niet bereikbaar????

Bericht door Hans Nootdorp »

ds23man schreef:
knuisje schreef:

Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Ben allang blij dat ze eerst de firmware van de DLCP hebben aangepakt.......... :mrgreen:
En ik ook. En vooral ook die datsheets, application notes en manuals. Super..... :?
Plaats reactie