Hypexshop niet bereikbaar????
Moderator: Beheerdersteam
Hypexshop niet bereikbaar????
Ik probeer al een week met Chrome de hypexshop te bereiken.
Ik krijg dan deze foutmelding.
Via Firefox lukte me nog wel maar helaas vandaag ook niet meer.
Via de telefoon lukt het nog wel.
Iemand enig idee wat er mis is? Iets met mijn instellingen wellicht?
Ik krijg dan deze foutmelding.
Via Firefox lukte me nog wel maar helaas vandaag ook niet meer.
Via de telefoon lukt het nog wel.
Iemand enig idee wat er mis is? Iets met mijn instellingen wellicht?
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Alleen met Explorer.jeroen_d schreef:Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Kennelijk een verlopen veiligheidscertificaat....
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Zou kunnen maar daar krijg je dan een melding van als het goed is. Hier met FF geen problemen.Dan schreef:Ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Alleen met Explorer.jeroen_d schreef:Het is inderdaad niet betrouwbaar. Gebruik de refresh knop of de back button als het fout gaat en je bent net aan het winkelen.
Kennelijk een verlopen veiligheidscertificaat....
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Wat er staat is:
Foutcode: ERR_SSL_FALLBACK_BEYOND_MINIMUM_VERSION
Op de één of andere manier heeft mijn browser er geen vertrouwen in...
Foutcode: ERR_SSL_FALLBACK_BEYOND_MINIMUM_VERSION
Op de één of andere manier heeft mijn browser er geen vertrouwen in...
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Ivm. hackbaarheid van SSL (bv. Poodle) wordt tegenwoordig vaker TLS gebruikt. Je browser kan wel terugvallen op het onveilige SSL maar dat hangt af van je security settings en je browserkeuze. Chrome, Firefox e.d. zijn wat stricter/veiliger. IE is standaard wat losser/onveiliger met SSL. Maar ja, anders doet de website het niet. 
Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Ah oke. Ik vertrouw maar op Chrome dan.knuisje schreef:Ivm. hackbaarheid van SSL (bv. Poodle) wordt tegenwoordig vaker TLS gebruikt. Je browser kan wel terugvallen op het onveilige SSL maar dat hangt af van je security settings en je browserkeuze. Chrome, Firefox e.d. zijn wat stricter/veiliger. IE is standaard wat losser/onveiliger met SSL. Maar ja, anders doet de website het niet.
Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Soms vindt je wel eens wat in het buitenland.
http://suche.guenstiger.de/hypex/zznext ... suche-html
http://suche.guenstiger.de/hypex/zznext ... suche-html
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
Da's niet echt voordelig te noemen Hans...hannesie schreef:Soms vindt je wel eens wat in het buitenland.
http://suche.guenstiger.de/hypex/zznext ... suche-html
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
De prijzen in Nederland zijn dan ex BTW
Ik was aan het zoeken naar een SMPS, en kwam toen dit tegen, en dat scheelt dan wel.
Ik was aan het zoeken naar een SMPS, en kwam toen dit tegen, en dat scheelt dan wel.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Hypexshop niet bereikbaar????
En ik ook. En vooral ook die datsheets, application notes en manuals. Super.....ds23man schreef:Ben allang blij dat ze eerst de firmware van de DLCP hebben aangepakt..........knuisje schreef:
Kortom. Hypex loopt een beetje achter en moet wat gaan doen met TLS.
