net kabel
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: net kabel
En dan hebben we het over voeding!Muug schreef:de stroom, want anders houden ze je aan voor moord en misschien zelfs voor kannibalisme, hangt zo'n beetje af van hoeveel biefstukken er nog overschieten.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: net kabel
Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.Pjotr schreef:Gaat niet helpen. Er zullen er altijd zijn die naar netkabels blijven luisterenBarry2001 schreef:Zonnepanelenopslaan in accu's, 230V sectie in je versterker overslaan, en dan rechtstreeks voeden
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
Re: net kabel
Dat riekt naar windhandelpappaleo schreef:Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.Pjotr schreef:Gaat niet helpen. Er zullen er altijd zijn die naar netkabels blijven luisterenBarry2001 schreef:Zonnepanelenopslaan in accu's, 230V sectie in je versterker overslaan, en dan rechtstreeks voeden
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
Re: net kabel
Daar zit hem de crux, windenergie geeft enorme ruis.....,Pjotr schreef:Dat riekt naar windhandelpappaleo schreef:Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.Pjotr schreef:Gaat niet helpen. Er zullen er altijd zijn die naar netkabels blijven luisteren
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
dus alleen maar elektra van olie of kolen voor audio gebruiken.
Aad
Re: net kabel
Waterstof cel dan?Aaad schreef:Daar zit hem de crux, windenergie geeft enorme ruis.....,Pjotr schreef:Dat riekt naar windhandelpappaleo schreef:Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
dus alleen maar elektra van olie of kolen voor audio gebruiken.
Aad
Re: net kabel
Ja uiteraard, maar dat wordt dan wel kabel zonder CE. Overigens:
Windhandel:
Zuiver speculatieve handel die alleen wordt gedreven met het oog op winst en waarbij iedere rationele grond ontbreekt.
Wat te denken van wat deze snoerenboer verkoopt: http://www.kempelektroniks.nl/nl/658/ke ... ntum-chips
Windhandel:
Zuiver speculatieve handel die alleen wordt gedreven met het oog op winst en waarbij iedere rationele grond ontbreekt.
Wat te denken van wat deze snoerenboer verkoopt: http://www.kempelektroniks.nl/nl/658/ke ... ntum-chips
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: net kabel
Pjotr schreef:Ja uiteraard, maar dat wordt dan wel kabel zonder CE. Overigens:
Windhandel:
Zuiver speculatieve handel die alleen wordt gedreven met het oog op winst en waarbij iedere rationele grond ontbreekt.
Wat te denken van wat deze snoerenboer verkoopt: http://www.kempelektroniks.nl/nl/658/ke ... ntum-chips
Dit overstijgt de Bybee en de bypass buis.
Zo nu eerst koffie om bij te komen
Re: net kabel
Ze hebben ook chips voor "mobile devices". Zelfs een WA-Quantum Weapon Chip (wat je al niet onder een mobiel device verstaat): http://www.kempelektroniksshop.nl/acces ... -chip.html
Die is vast bedoeld voor als het gewenste effect uitblijft en de klant verhaal komt halen
Die is vast bedoeld voor als het gewenste effect uitblijft en de klant verhaal komt halen
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: net kabel
Fascinerend waar deze jongen ze allemaal kleeft :
http://www.qualityhifi.nl/Reviews_tests ... _2012.html
Zou hij ze ook in zijn onderbroek kleven?
Heeft iemand die plakkertjes al eens opengepeuterd/tegen het licht gehouden/ge-x-rayed om te zien of het meer dan lijm en papier is?
http://www.qualityhifi.nl/Reviews_tests ... _2012.html
Zou hij ze ook in zijn onderbroek kleven?
Heeft iemand die plakkertjes al eens opengepeuterd/tegen het licht gehouden/ge-x-rayed om te zien of het meer dan lijm en papier is?
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: net kabel
Fok man, wat een uitleg : "This chip releases impulses of sub-molecular energy immediately after being affixed to a pistol, revolver or rifle, which "flows through" all components of the weapon within moments"Pjotr schreef:Ze hebben ook chips voor "mobile devices". Zelfs een WA-Quantum Weapon Chip (wat je al niet onder een mobiel device verstaat): http://www.kempelektroniksshop.nl/acces ... -chip.html
Die is vast bedoeld voor als het gewenste effect uitblijft en de klant verhaal komt halen
Trouwens, misschien bestaan er ook klevers om op de klantjes zélf te kleven?
Re: net kabel
Yup, de WA-Quantum Eye Chip. Maar die is alleen voor professioneel gebruikMuug schreef:Trouwens, misschien bestaan er ook klevers om op de klantjes zélf te kleven?
Re: net kabel
liever niet!! ik krijg het gevoel dat deze plakkertjes helemaal niets doen met het geluid maar met de hersenen van de luisteraar, laten we zeggen een soort mindcontrol. Op zich wel interessant natuurlijk en vooral ook om te weten waarom deze technologie ontwikkeld is, audio zal gerust niet het hoofdoel zijn.Muug schreef:
Trouwens, misschien bestaan er ook klevers om op de klantjes zélf te kleven?
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: net kabel
denk ik ook niet. Eerder geld verdienen. Geef toe, je moet het maar kunnen eh, zoiets bedenken en daar mooi geld mee verdienen.Mr Tube schreef:audio zal gerust niet het hoofdoel zijn.
Kijk, ik heb een ideetje.In vele boekenwinkels gebruikt men van die klevers met zo'n spiraalvormige metaaldraad in, een spoel als het ware. Ga je daarmee naar buiten dan gaat er een alarm af. Misschien kan ik zo enkele rollen kopen, die met een mooi logo laten bedrukken en ze dan ook online aanbieden? Die metaalspoel kan dan dienen om stoute stromen te vangen. Iemand interesse hier?
Re: net kabel
Iemand is je al voor Muug: http://pwbelectronics.co.uk/product/qrfqc/qrfqc.html
(Kijk ook even verder op die site. Je moet wel heel creatief zijn om daar nog overheen te gaan
)
Tip: Als je Rainbow Foil zelf groot wilt inkopen: Alibaba is je vriend
(Kijk ook even verder op die site. Je moet wel heel creatief zijn om daar nog overheen te gaan
Tip: Als je Rainbow Foil zelf groot wilt inkopen: Alibaba is je vriend
Re: net kabel
Partypooper, zit Muug zijn handel niet te verstierenpappaleo schreef:Kwantum fysisch verantwoorde stekkerdozen
Re: net kabel
Wat een nonsens zeg, gelukkig speel ik met Bybee's, die werken wel echt!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: net kabel
Als ik er maar blij mee ben toch? 
Ik ben er wel achter dat er in de audio wereld meer is dan tussen hemel en aarde. Sommige zaken zijn niet meetbaar maar wel hoorbaar, denk aan dure condensators etc. Verstand op nul zetten en er maar van profiteren zou ik zeggen. Soms helaas wel even tussendoor de portemonnee openen, meneer Bybee en consorten moeten ook eten natuurlijk!
Groetjes Walter
Ik ben er wel achter dat er in de audio wereld meer is dan tussen hemel en aarde. Sommige zaken zijn niet meetbaar maar wel hoorbaar, denk aan dure condensators etc. Verstand op nul zetten en er maar van profiteren zou ik zeggen. Soms helaas wel even tussendoor de portemonnee openen, meneer Bybee en consorten moeten ook eten natuurlijk!
Groetjes Walter
Re: net kabel
Dat gaat dan niet passen tussen de hemel en de aarde...Walt schreef:Ik ben er wel achter dat er in de audio wereld meer is dan tussen hemel en aarde.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: net kabel
"The increased pressure within an inflated balloon creates a gravitational variation that adversely disturbs the human senses." ==> daar kan ik inderdaad niet tegenop
, ik gooi bij deze dan ook de handdoek in de ring. 
Dat dit echte pro's zijn kan je hieraan merken : http://pwbelectronics.co.uk/product/odl ... Liquid.pdf
Ik zeg je, daar heb je talent voor nodig.
Dat dit echte pro's zijn kan je hieraan merken : http://pwbelectronics.co.uk/product/odl ... Liquid.pdf
Ik zeg je, daar heb je talent voor nodig.
