net kabel

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door Barry2001 »

Is wel goed voor de handel :lol:
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: net kabel

Bericht door Mr Tube »

Muug schreef:
de stroom, want anders houden ze je aan voor moord en misschien zelfs voor kannibalisme, hangt zo'n beetje af van hoeveel biefstukken er nog overschieten. :mrgreen:
En dan hebben we het over voeding!
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door pappaleo »

Pjotr schreef:
Barry2001 schreef:
Zonnepanelen :bakkie: opslaan in accu's, 230V sectie in je versterker overslaan, en dan rechtstreeks voeden :^o
Gaat niet helpen. Er zullen er altijd zijn die naar netkabels blijven luisteren :lol:
Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

pappaleo schreef:
Pjotr schreef:
Barry2001 schreef:
Zonnepanelen :bakkie: opslaan in accu's, 230V sectie in je versterker overslaan, en dan rechtstreeks voeden :^o
Gaat niet helpen. Er zullen er altijd zijn die naar netkabels blijven luisteren :lol:
Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
Dat riekt naar windhandel :mrgreen:
Aaad
Berichten: 861
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 21:54

Re: net kabel

Bericht door Aaad »

Pjotr schreef:
pappaleo schreef:
Pjotr schreef:
Gaat niet helpen. Er zullen er altijd zijn die naar netkabels blijven luisteren :lol:
Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
Dat riekt naar windhandel :mrgreen:
Daar zit hem de crux, windenergie geeft enorme ruis.....,
dus alleen maar elektra van olie of kolen voor audio gebruiken.

Aad
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: net kabel

Bericht door rikpost »

Aaad schreef:
Pjotr schreef:
pappaleo schreef:
Een stuk of 10 aan een dwarsbalk en je hebt een leuk windorgel.
De slechte haal je er zo uit. Die klinken te dof.
Dat riekt naar windhandel :mrgreen:
Daar zit hem de crux, windenergie geeft enorme ruis.....,
dus alleen maar elektra van olie of kolen voor audio gebruiken.

Aad
Waterstof cel dan? :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: net kabel

Bericht door ray5150 »

Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Moet er dan een loden afscherming om je netkabel ?
:rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

Ja uiteraard, maar dat wordt dan wel kabel zonder CE. Overigens:

Windhandel:

Zuiver speculatieve handel die alleen wordt gedreven met het oog op winst en waarbij iedere rationele grond ontbreekt.

Wat te denken van wat deze snoerenboer verkoopt: http://www.kempelektroniks.nl/nl/658/ke ... ntum-chips
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door pappaleo »

Pjotr schreef:
Ja uiteraard, maar dat wordt dan wel kabel zonder CE. Overigens:

Windhandel:

Zuiver speculatieve handel die alleen wordt gedreven met het oog op winst en waarbij iedere rationele grond ontbreekt.

Wat te denken van wat deze snoerenboer verkoopt: http://www.kempelektroniks.nl/nl/658/ke ... ntum-chips
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Dit overstijgt de Bybee en de bypass buis.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Zo nu eerst koffie om bij te komen :relax: :relax:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

Ze hebben ook chips voor "mobile devices". Zelfs een WA-Quantum Weapon Chip (wat je al niet onder een mobiel device verstaat): http://www.kempelektroniksshop.nl/acces ... -chip.html

Die is vast bedoeld voor als het gewenste effect uitblijft en de klant verhaal komt halen :twisted:
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door Muug »

Fascinerend waar deze jongen ze allemaal kleeft :
http://www.qualityhifi.nl/Reviews_tests ... _2012.html

Zou hij ze ook in zijn onderbroek kleven?

Heeft iemand die plakkertjes al eens opengepeuterd/tegen het licht gehouden/ge-x-rayed om te zien of het meer dan lijm en papier is?
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door Muug »

Pjotr schreef:
Ze hebben ook chips voor "mobile devices". Zelfs een WA-Quantum Weapon Chip (wat je al niet onder een mobiel device verstaat): http://www.kempelektroniksshop.nl/acces ... -chip.html

Die is vast bedoeld voor als het gewenste effect uitblijft en de klant verhaal komt halen :twisted:
Fok man, wat een uitleg : "This chip releases impulses of sub-molecular energy immediately after being affixed to a pistol, revolver or rifle, which "flows through" all components of the weapon within moments"

Trouwens, misschien bestaan er ook klevers om op de klantjes zélf te kleven?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

Muug schreef:
Trouwens, misschien bestaan er ook klevers om op de klantjes zélf te kleven?
Yup, de WA-Quantum Eye Chip. Maar die is alleen voor professioneel gebruik :mrgreen:
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: net kabel

Bericht door Mr Tube »

Muug schreef:

Trouwens, misschien bestaan er ook klevers om op de klantjes zélf te kleven?
liever niet!! ik krijg het gevoel dat deze plakkertjes helemaal niets doen met het geluid maar met de hersenen van de luisteraar, laten we zeggen een soort mindcontrol. Op zich wel interessant natuurlijk en vooral ook om te weten waarom deze technologie ontwikkeld is, audio zal gerust niet het hoofdoel zijn.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door Muug »

Mr Tube schreef:
audio zal gerust niet het hoofdoel zijn.
denk ik ook niet. Eerder geld verdienen. Geef toe, je moet het maar kunnen eh, zoiets bedenken en daar mooi geld mee verdienen.

Kijk, ik heb een ideetje.In vele boekenwinkels gebruikt men van die klevers met zo'n spiraalvormige metaaldraad in, een spoel als het ware. Ga je daarmee naar buiten dan gaat er een alarm af. Misschien kan ik zo enkele rollen kopen, die met een mooi logo laten bedrukken en ze dan ook online aanbieden? Die metaalspoel kan dan dienen om stoute stromen te vangen. Iemand interesse hier? :D
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

Iemand is je al voor Muug: http://pwbelectronics.co.uk/product/qrfqc/qrfqc.html

(Kijk ook even verder op die site. Je moet wel heel creatief zijn om daar nog overheen te gaan :mrgreen: )

Tip: Als je Rainbow Foil zelf groot wilt inkopen: Alibaba is je vriend
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door pappaleo »

Het kan ook goedkoper.

Kwantum fysisch verantwoorde stekkerdozen
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

pappaleo schreef:
Kwantum fysisch verantwoorde stekkerdozen
Partypooper, zit Muug zijn handel niet te verstieren :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: net kabel

Bericht door Walt »

Wat een nonsens zeg, gelukkig speel ik met Bybee's, die werken wel echt!

:rofl: :rofl: :rofl:

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: net kabel

Bericht door ray5150 »

Tenminste, dat denk je, Walter. :-s dat ze werken.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: net kabel

Bericht door Walt »

Als ik er maar blij mee ben toch? :mrgreen:

Ik ben er wel achter dat er in de audio wereld meer is dan tussen hemel en aarde. Sommige zaken zijn niet meetbaar maar wel hoorbaar, denk aan dure condensators etc. Verstand op nul zetten en er maar van profiteren zou ik zeggen. Soms helaas wel even tussendoor de portemonnee openen, meneer Bybee en consorten moeten ook eten natuurlijk! :lol:

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

Walt schreef:
Ik ben er wel achter dat er in de audio wereld meer is dan tussen hemel en aarde.
Dat gaat dan niet passen tussen de hemel en de aarde... :shock:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: net kabel

Bericht door Walt »

Ik zit al op 9 hoog dus ben al een eind in de goede richting... :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door Muug »

"The increased pressure within an inflated balloon creates a gravitational variation that adversely disturbs the human senses." ==> daar kan ik inderdaad niet tegenop :oops: , ik gooi bij deze dan ook de handdoek in de ring. :-"

Dat dit echte pro's zijn kan je hieraan merken : http://pwbelectronics.co.uk/product/odl ... Liquid.pdf
Ik zeg je, daar heb je talent voor nodig.
Plaats reactie