GU50 buizen
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: GU50 buizen
Ok, we gaan het zien. Langzaam maar zeker druppelen de componenten binnen en kan er wat opgebouwd worden.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: GU50 buizen
http://link.marktplaats.nl/m880788368
Het zijn de 1650P varianten. Prijs moet omlaag kunnen vind ik.
Het zijn de 1650P varianten. Prijs moet omlaag kunnen vind ik.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: GU50 buizen
Dat had ik eerder moeten wetenRobertD schreef:http://link.marktplaats.nl/m880788368
Het zijn de 1650P varianten. Prijs moet omlaag kunnen vind ik.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: GU50 buizen
Wel een idee van opbouw als je eens een keer niet zo'n enorme bak wilt hebben... voeding met trafo in een aparte kast, ringkernen als UGT zodat je niet zo de hoogte in hoeft. Iets om te onthouden. Vraag me af of die buizen zo blijven 'hangen' horizontaal..nl3prc schreef:
Interessant schema, voeding ook vrij eenvoudig zoals in het voorstel van Anne, gaat blijkbaar hier ook goed (geen smoorspoel). Terugkoppeling vrij basaal, wil ook nog wel eens proberen wat het effect op de verschillende manieren is.
Re: GU50 buizen
Ik zou me voor de positie niet zo druk maken als de voeten goed zijn houden die de buizen wel op zijn plaats ik heb er met mijn ecl82 ampje in ieder geval geen problemen mee dat de buizen er uitvallen. omdat ze horizontaal staan opgesteld
Re: GU50 buizen
In zo'n versterker moet voor de eindbuizen echt een source follower, b.v. Met IRF820 die in plaats komt van de koppelcondensatoren.
