[Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Heb mijn PayPal niet gekoppeld aan creditkaart of bankrekening. Als ik wat via hen wil betalen boek het even over naar mijn PayPal account via Ideal.
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Dat die aziaten geen iDeal accepteren.....rare jongens....zonet bij de chinees wel kunnen pinnen.ds23man schreef:Heb mijn PayPal niet gekoppeld aan creditkaart of bankrekening. Als ik wat via hen wil betalen boek het even over naar mijn PayPal account via Ideal.
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Dan een dezer dagen maar even met Paypal rommelen en die spullen via ebay laten afkomen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Oei, ik lees dit nu pas, heb je al besteld? Hoeveel heb je er nodig? Heb er 4 over van mijn Raspberry Pi, met moertjes, kun je wel krijgen.hsmeets schreef:+ boutjes + moertjes
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Ik heb vrij kleine van 5 a 6 mm lengte nodig. Ik neem aan dat die van een RPi wat langer zijn.Barry2001 schreef:Oei, ik lees dit nu pas, heb je al besteld? Hoeveel heb je er nodig? Heb er 4 over van mijn Raspberry Pi, met moertjes, kun je wel krijgen.hsmeets schreef:+ boutjes + moertjes
Toch bedankt dat je aan mij denkt.
Huib
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Het busje zelf is 12mm. Schroefdraad loopt door, dus je zou ze kunnen afzagen op de juiste lengte. Kijk maar of je er wat mee kunt.
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Even een andere invalshoek, Huib.
Kun je hetgeen dat je moet bevestigen niet opvijlen of boren naar 3 mm ?
Kun je hetgeen dat je moet bevestigen niet opvijlen of boren naar 3 mm ?
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Hoi Huib,
Je zou het eens bij Skiff kunnen proberen ☺.
Gr. Mischa
Je zou het eens bij Skiff kunnen proberen ☺.
Gr. Mischa
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Het is voor het OLED display, t'is allemaal al zo priegelig dat ik liever niet meer er in boor ondanks dat het maar 0,5mm is. Moertjes en zo om het vast te zetten worden met M3 ook weer groter.ray5150 schreef:Even een andere invalshoek, Huib.
Kun je hetgeen dat je moet bevestigen niet opvijlen of boren naar 3 mm ?
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
mischa72 schreef:Hoi Huib,
Je zou het eens bij Skiff kunnen proberen ☺.
Gr. Mischa
Skiff ken ik alleen als een soort boot
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Misschien moet je hier eens kijken.....hsmeets schreef:Vraagje:
Weet iemand een plek waar kunstof standoff's van M2,5 te koop zijn?
In M3 zijn ze overal te krijgen en heb ik ze zelf ook. M2,5 bestaan ook maar nergens te krijgen, ja, Farnell/Mouser heeft ze wel maar dan wordt het wel een erg dure grap voor 4 stuks....
Huib
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewCat&catId=494
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Dat is behoorlijk groot, Rayray5150 schreef:Die zijn alleen 3 km en groter, hans.
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Ja, dat laatste is ook waar.hsmeets schreef:Het is voor het OLED display, t'is allemaal al zo priegelig dat ik liever niet meer er in boor ondanks dat het maar 0,5mm is. Moertjes en zo om het vast te zetten worden met M3 ook weer groter.ray5150 schreef:Even een andere invalshoek, Huib.
Kun je hetgeen dat je moet bevestigen niet opvijlen of boren naar 3 mm ?
hsmeets schreef:mischa72 schreef:Hoi Huib,
Je zou het eens bij Skiff kunnen proberen ☺.
Gr. Mischa
Skiff ken ik alleen als een soort bootwat/wie bedoel je dan?
http://www.skiffy.com/docs/menufr.cfm?p ... country=nl
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Het is alleen maar de vraag of ze ook 4 stuks afstandsbusjes aan een particulier leveren.
Lijkt mij een groot handel, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Wat Huib ook eens kan doen is een mailtje naar EOO (dick best) sturen.
Ze kunnen namelijk veel meer leveren dan wat op de site vermeld staat.
Niet geschoten is altijd mis, toch ?
Lijkt mij een groot handel, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Wat Huib ook eens kan doen is een mailtje naar EOO (dick best) sturen.
Ze kunnen namelijk veel meer leveren dan wat op de site vermeld staat.
Niet geschoten is altijd mis, toch ?
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Dank Mischa, Dank Ray,
Skiffy is not Iffy: minimale bestelhoeveelheid 100 stuks a 45 euro ex.btw....en van een 'monster' is niet duidelijk hoeveel er in het zakje zitten.
Nog even zitten zoeken en toch iets gevonden: kent iemand de firma Fakkert in Zwolle? die heeft wat ik zoek:
http://www.fakkert-electronica.nl/produ ... ts_id=8111
Huib
Skiffy is not Iffy: minimale bestelhoeveelheid 100 stuks a 45 euro ex.btw....en van een 'monster' is niet duidelijk hoeveel er in het zakje zitten.
Nog even zitten zoeken en toch iets gevonden: kent iemand de firma Fakkert in Zwolle? die heeft wat ik zoek:
http://www.fakkert-electronica.nl/produ ... ts_id=8111
Huib
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Veel modelbouwzaken doen inderdaad ook in 2.5 mm.
Lijkt mij goed, of had je liever witte gehad ?
Lijkt mij goed, of had je liever witte gehad ?
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
"zwart is het nieuwe wit!", Rayray5150 schreef:Veel modelbouwzaken doen inderdaad ook in 2.5 mm.
Lijkt mij goed, of had je liever witte gehad ?
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Tussen het braden van de konijnenbouten en het in elkaar zetten van de tiramisu ook even tijd gehad om een paar schroefjes en boutjes vast te zetten.....
De minisharc draait met de 96Khz firmware (USB).
De minisharc draait met de 96Khz firmware (USB).
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
"vind ik (erg) leuk"hsmeets schreef:Tussen het braden van de konijnenbouten en het in elkaar zetten van de tiramisu ook even tijd gehad om een paar schroefjes en boutjes vast te zetten.....
De minisharc draait met de 96Khz firmware (USB).
Waar heb je de kast vvandaan?
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Gewoon van Modushop/Eltim en vervolgens bij Schaefer laten CNC'en en als laatste bij FabLab Maastricht de laser gravering (met hulp van forumlid Johnp).
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Strak werk!
Maar die encoder drukknop behoeft nog enige akoestische tuning!
Maar die encoder drukknop behoeft nog enige akoestische tuning!
