Het project begint meters te maken.
Ik heb er voor gekozen oud hout uit mijn schuur te gebruiken, waardoor het op een workmate gezaagde 18 multiplex is geworden. Toch wel wat meer werk om dit netjes naadloos te krijgen, maar het gaat wel lukken.
Het worden 2 setjes, beide actief, 1 helemaal wit met inbouw speakers en voor alleen volumeknop. De andere opbouw speakers met voor: USB-laadpunt, mini jack in, switch jack/bluetooth, power en volume. Intern een ta2024 versterker, bluetooth-to-audio usb(alleen voor power)stick a $2,50. Voor het laadpunt had ik zelf een omvormer van 12-5 volt willen maken, maar veel makkelijker was een auto-usb-lader van 1,50 open te breken en te gebruiken, gelijk ook makkelijk voor de bt-stick. Is het raadzaam om deze stick en omvormer zo ver mogelijk bij de versterker vandaan te plaatsen? En heeft bluetoorh last van de magneet?
Het wachten is nu nog op ontvangst van de versterkers en potmeters uit China. Ipv de pormeters (10st voor 5$) had ik een doosje vol componenten ontvangen

deze hoefde niet terug en heb ik inmiddels voor 50€ verkocht, worden hele goedkope setjes zo

Mezelf meteen verwend met een mooie Muse DAC TDA1543 voor 36€
Wordt vervolgd