Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

+1
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door FR_Aad »

Dank voor je goede zorgen Jeroen!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Barry2001 »

Jeroen bedankt voor al je moeite!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ray5150 »

Een applausje voor Jeroen, voor al het goede werk dat hij de afgelopen jaren heeft verricht !

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ray5150 »

Ik snap er geen bal van. ik kom altijd binnen via "toon actieve onderwerpen".
Nu heb ik mij aangemeld voor zowel de zandbak alsook de kantine, maar nu zie ik de zandbak niet terug in de actieve onderwerpen, maar de kantine wel.... :think: :think: :think: :boos: :boos:
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Dan »

ray5150 schreef:
Ik snap er geen bal van. ik kom altijd binnen via "toon actieve onderwerpen".
Nu heb ik mij aangemeld voor zowel de zandbak alsook de kantine, maar nu zie ik de zandbak niet terug in de actieve onderwerpen, maar de kantine wel.... :think: :think: :think: :boos: :boos:
Hetzelfde hier....Zucht..... #-o
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Even in gebruikerspaneel kijken onder opties gebruikersgroepen, je ziet dan op welke groepen je toegang hebt. De zandbak zal dan wel onder niet lidmaatschappen staan en kun je daar alsnog selecteren.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Walt »

Ik vermoed dat de kniesoren die altijd zo lopen te knorren over caviapraat sowieso geen toegang hebben gekregen tot de zand/caviabak!

Als dat niet zo mocht zijn, dan bij deze een motie om dit alsnog zo door te voeren!

:rofl: :rofl: :rofl:

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ray5150 »

Ik sta bij beide groepen in de lijst, kan er ook postten, maar zie de zandbak nog steeds niet in de lijst van actieve onderwerpen staan... :( :(
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Inderdaad raar, onder actieve onderwerpen niet zichtbaar maar onder toon nieuwe berichten wel!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ray5150 »

Inderdaad, dat dan weer wel... :roll: :think:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door CoenvanDongen »

Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Ik ben geïnteresseerd in zelfbouw op dit forum.
Maar werd zo nu en dan ook wel erg moe van alle cavia topics.
Van mijn kant dus een +1 voor de moderators!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Pjotr »

CoenvanDongen schreef:
Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Ik ben geïnteresseerd in zelfbouw op dit forum.
Maar werd zo nu en dan ook wel erg moe van alle cavia topics.
Ben het met je eens dat dit forum primair een serieus zelfbouw audio forum is. Maar een serieuze kantine ???????????????? Het Cavia gebeuren in serieuze topics voorkom je niet met een zandbak. Dat is een gebrek aan verstandig kunnen modereren, al kun je dat de mods niet verwijten. Een zandbak is nogal doorzichtig nep pleisters plakken.

Om "Caviagebeuren" (sorry Cavia's, het misbruik van jullie species is niet jullie schuld) in de hand hand te houden, kunnen de mods beter een cursus crowd/social management gaan volgen :D
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door AatV »

Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Pjotr »

AatV schreef:
Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat
Gerhard zal nu wel glunderen van geluk :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
AatV schreef:
Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat
Gerhard zal nu wel glunderen van geluk :rofl:
:?: :?:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Was mij ook al opgevallen en eigenlijk ( hopelijk) een behoorlijk misplaatste grap.

Een forum is gewoon een normale gemeenschap maar dan op microniveau met de daarbij behorende sociale interacties die wij ook in het dagelijkse leven hebben. Met ingrepen van hogerhand om hier invloed op uit te oefenen help je uiteindelijk de sociale cohesie om zeep.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Overigens zou het wel prettig zijn als het aangeboden gedeelte ook een aparte groep wordt, lijkt hier Marktplaats wel zo langzamerhand......
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door jeroen_d »

AatV schreef:
Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat
+1

De dominante minderheid met grote bek zal elke maatregel neerbuigend vinden, dat zijn de bekende trucs om antisentimenten tegen gezag op te wekken. Dit ter afleiding van eigen asociaal gedrag dat juist in zichzelf de cohesie van het forum verstoort als algemene ontmoetingsplek voor een breed publiek.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Dan »

*zucht* *plop* :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Overigens zou het wel prettig zijn als het aangeboden gedeelte ook een aparte groep wordt, lijkt hier Marktplaats wel zo langzamerhand......
dat is het al, je moet een tijdje als actief lid hier aanwezig zijn om er te mogen posten. maar ik heb ook wel t gevoel dat erg veel mensen aan t opruimen zijn de laatste tijd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Shadow »

December komt eraan HJ, geld is nodig voor de kalkoen en de kado's :mrgreen:
Ben zelf ook nog een paar openstaande facturen rijk die ik moet zien te innen voor het einde van het jaar :roll:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Shadow »

Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Er werden nog mods gezocht toch? :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”