Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Dank voor je goede zorgen Jeroen!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Jeroen bedankt voor al je moeite!
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Een applausje voor Jeroen, voor al het goede werk dat hij de afgelopen jaren heeft verricht !

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ik snap er geen bal van. ik kom altijd binnen via "toon actieve onderwerpen".
Nu heb ik mij aangemeld voor zowel de zandbak alsook de kantine, maar nu zie ik de zandbak niet terug in de actieve onderwerpen, maar de kantine wel....

Nu heb ik mij aangemeld voor zowel de zandbak alsook de kantine, maar nu zie ik de zandbak niet terug in de actieve onderwerpen, maar de kantine wel....
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Hetzelfde hier....Zucht.....ray5150 schreef:Ik snap er geen bal van. ik kom altijd binnen via "toon actieve onderwerpen".
Nu heb ik mij aangemeld voor zowel de zandbak alsook de kantine, maar nu zie ik de zandbak niet terug in de actieve onderwerpen, maar de kantine wel....![]()
![]()
![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Even in gebruikerspaneel kijken onder opties gebruikersgroepen, je ziet dan op welke groepen je toegang hebt. De zandbak zal dan wel onder niet lidmaatschappen staan en kun je daar alsnog selecteren.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ik vermoed dat de kniesoren die altijd zo lopen te knorren over caviapraat sowieso geen toegang hebben gekregen tot de zand/caviabak!
Als dat niet zo mocht zijn, dan bij deze een motie om dit alsnog zo door te voeren!
Groetjes Walter
Als dat niet zo mocht zijn, dan bij deze een motie om dit alsnog zo door te voeren!
Groetjes Walter
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ik sta bij beide groepen in de lijst, kan er ook postten, maar zie de zandbak nog steeds niet in de lijst van actieve onderwerpen staan...

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Inderdaad raar, onder actieve onderwerpen niet zichtbaar maar onder toon nieuwe berichten wel!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:ds23man schreef:Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."
Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Ik ben geïnteresseerd in zelfbouw op dit forum.
Maar werd zo nu en dan ook wel erg moe van alle cavia topics.
Van mijn kant dus een +1 voor de moderators!
Maar werd zo nu en dan ook wel erg moe van alle cavia topics.
Van mijn kant dus een +1 voor de moderators!
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ben het met je eens dat dit forum primair een serieus zelfbouw audio forum is. Maar een serieuze kantine ???????????????? Het Cavia gebeuren in serieuze topics voorkom je niet met een zandbak. Dat is een gebrek aan verstandig kunnen modereren, al kun je dat de mods niet verwijten. Een zandbak is nogal doorzichtig nep pleisters plakken.CoenvanDongen schreef:Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Ik ben geïnteresseerd in zelfbouw op dit forum.
Maar werd zo nu en dan ook wel erg moe van alle cavia topics.
Om "Caviagebeuren" (sorry Cavia's, het misbruik van jullie species is niet jullie schuld) in de hand hand te houden, kunnen de mods beter een cursus crowd/social management gaan volgen
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Goede actie moderators
Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig...
groet,
Aat
Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig...
groet,
Aat
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Gerhard zal nu wel glunderen van gelukAatV schreef:Goede actie moderators
Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig...![]()
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Pjotr schreef:Gerhard zal nu wel glunderen van gelukAatV schreef:Goede actie moderators
Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig...![]()
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Was mij ook al opgevallen en eigenlijk ( hopelijk) een behoorlijk misplaatste grap.Pjotr schreef:Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:
"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."
Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Een forum is gewoon een normale gemeenschap maar dan op microniveau met de daarbij behorende sociale interacties die wij ook in het dagelijkse leven hebben. Met ingrepen van hogerhand om hier invloed op uit te oefenen help je uiteindelijk de sociale cohesie om zeep.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Overigens zou het wel prettig zijn als het aangeboden gedeelte ook een aparte groep wordt, lijkt hier Marktplaats wel zo langzamerhand......
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
+1AatV schreef:Goede actie moderators
Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig...![]()
groet,
Aat
De dominante minderheid met grote bek zal elke maatregel neerbuigend vinden, dat zijn de bekende trucs om antisentimenten tegen gezag op te wekken. Dit ter afleiding van eigen asociaal gedrag dat juist in zichzelf de cohesie van het forum verstoort als algemene ontmoetingsplek voor een breed publiek.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
dat is het al, je moet een tijdje als actief lid hier aanwezig zijn om er te mogen posten. maar ik heb ook wel t gevoel dat erg veel mensen aan t opruimen zijn de laatste tijd.ds23man schreef:Overigens zou het wel prettig zijn als het aangeboden gedeelte ook een aparte groep wordt, lijkt hier Marktplaats wel zo langzamerhand......
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
December komt eraan HJ, geld is nodig voor de kalkoen en de kado's
Ben zelf ook nog een paar openstaande facturen rijk die ik moet zien te innen voor het einde van het jaar
Ben zelf ook nog een paar openstaande facturen rijk die ik moet zien te innen voor het einde van het jaar
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Er werden nog mods gezocht toch?Pjotr schreef:Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:ds23man schreef:Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."
Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
