Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Zie titel.

En is Jeroen geen moderator meer?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Marp »

Hoe het werkt staat erbij. Het wijst zich vanzelf.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Veel mensen komen binnen via het Toon nieuwe berichten pagina binnen en aangezien de Kantine en bijbehorende Caviabak standaard uit staan, mis je dat gewoon. Het was misschien netter geweest om standaard aan te hebben en naar believen uit.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Walt »

Jeroen_d staat nu inderdaad in het blauw i.p.v. rood, is Jeroen dan geen moderator meer?

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Dan »

Eh, misschien stom hoor.
Maar moet ik me abonneren dan :think: ? of ergens op een knop drukken :-k ?

Wat moet ik doen? Help!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Kijk, dat bedoel ik nou....

Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Walt »

Hoef niet eens via gebruikers panel, je kan ook direct erop klikken om je aan te melden!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Dat kan ook, maar dan zie je niet of je wel of niet aangemeld bent. Als je nog een keer klikt ben je weer afgemeld! Dus wel even checken in het gebruikerspaneel.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Dan »

ds23man schreef:
Kijk, dat bedoel ik nou....

Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Ik ben er uit. Ik vind dit wel weer een oplossing van technici voor technici.
Als je weet hoe het werkt denk je oooohw.......

Ik zou zeggen, solliciteer bij Microsoft. Daar zoeken ze nog mensen die weten wat intuïtief betekent :mrgreen:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Walt »

Ach zo heb je weer wat te doen op de zondagochtend!

Groetjes Walter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Tis wel een beetje Forum 1.0..... :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Walt »

Beetje The Flintstones idee inderdaad... :mrgreen:

Maar hoe zit het nu met die moderator vraag...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

En je moet nu een extra keer klikken om iets in de opgedeelde kantine te plaatsen en de opdeling vindt ik nog discutabel.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Dan »

Ach ja, ik ben op zondagochtend nu eenmaal niet zo helder :relax:
Als je op een link klikt verwacht je dat er een pop up opent met:

Gefeliciteerd! U bent nu geabonneerd op de kantine :yeah: =D>
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28474
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door ds23man »

Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door FR_Aad »

ds23man schreef:
Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Ik geloof niet dat Dan daar behoefte aan heeft.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Walt »

Lekker negatief weer! :(

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12408
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door pappaleo »

Walt schreef:
Lekker negatief weer! :(
Oh, hier schijnt het zonnetje :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Dan »

FR_Aad schreef:
ds23man schreef:
Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Ik geloof niet dat Dan daar behoefte aan heeft.
["Van Gaal" modus]
Zandbakken- en caviahumor is eerlijk gezegd humor die ik niet zo goed begrijp. Maar het mag van mij wel getoond worden, daar heb ik geen probleem mee.[/"Van Gaal" modus]

:mrgreen:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door jeroen_d »

Ik ben inderdaad geen moderator meer. Ik heb dit heel lang gedaan en vond het mooi geweest. Jarenlang de medeverantwoordelijkheid gedragen voor een leuk en fatsoenlijk forum, met veel plezier en soms ook met minder plezier. Vanwege allerlei andere activiteiten kan ik niet meer voldoende tijd opbrengen en ook niet het geduld om goed te modereren. Ik heb daarom aan de andere moderators gevraagd mij weer gewoon lid te maken en eventueel een opvolger te zoeken.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door jeroen_d »

Vlak voor mijn vertrek heb ik trouwens een aantal zeer onfatsoenlijke posts gezien en heb mijn medemoderators daar toen op gewezen. Ik ben erg blij dat deze rotzooi inmiddels is opgeruimd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door dre »

Tja,dat zag ik al een tijdje aankomen.......

Zonde,ik heb altijd genoten van je neutrale blik....... :(
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door jeroen_d »

Dankjewel dre. Ik heb het graag gedaan, alleen er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Het kost nu eenmaal best wel de nodige aandacht en die moet je kunnen geven. Dat ging mij uiteindelijk niet goed genoeg meer af.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door sander1238 »

jeroen_d schreef:
Ik ben inderdaad geen moderator meer. Ik heb dit heel lang gedaan en vond het mooi geweest. Jarenlang de medeverantwoordelijkheid gedragen voor een leuk en fatsoenlijk forum, met veel plezier en soms ook met minder plezier. Vanwege allerlei andere activiteiten kan ik niet meer voldoende tijd opbrengen en ook niet het geduld om goed te modereren. Ik heb daarom aan de andere moderators gevraagd mij weer gewoon lid te maken en eventueel een opvolger te zoeken.
Jeroen, bedankt voor alle jaren dubbele inzet bij ons forum =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Bericht door Walt »

Heel erg bedankt Jeroen voor je bijdrage aan dit forum de afgelopen jaren!

Groetjes Walter
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”