Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Zie titel.
En is Jeroen geen moderator meer?
En is Jeroen geen moderator meer?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Hoe het werkt staat erbij. Het wijst zich vanzelf.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Veel mensen komen binnen via het Toon nieuwe berichten pagina binnen en aangezien de Kantine en bijbehorende Caviabak standaard uit staan, mis je dat gewoon. Het was misschien netter geweest om standaard aan te hebben en naar believen uit.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Jeroen_d staat nu inderdaad in het blauw i.p.v. rood, is Jeroen dan geen moderator meer?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Eh, misschien stom hoor.
Maar moet ik me abonneren dan
? of ergens op een knop drukken
?
Wat moet ik doen? Help!
Maar moet ik me abonneren dan
Wat moet ik doen? Help!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Kijk, dat bedoel ik nou....
Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Hoef niet eens via gebruikers panel, je kan ook direct erop klikken om je aan te melden!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Dat kan ook, maar dan zie je niet of je wel of niet aangemeld bent. Als je nog een keer klikt ben je weer afgemeld! Dus wel even checken in het gebruikerspaneel.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ik ben er uit. Ik vind dit wel weer een oplossing van technici voor technici.ds23man schreef:Kijk, dat bedoel ik nou....
Even naar het gebruikerspaneel en dan naar gebruikersgroepen en dan de kantine en zandbak selecteren. Moet je wel voor beide groepen apart doen.
Als je weet hoe het werkt denk je oooohw.......
Ik zou zeggen, solliciteer bij Microsoft. Daar zoeken ze nog mensen die weten wat intuïtief betekent
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ach zo heb je weer wat te doen op de zondagochtend!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Tis wel een beetje Forum 1.0..... 
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Beetje The Flintstones idee inderdaad...
Maar hoe zit het nu met die moderator vraag...
Maar hoe zit het nu met die moderator vraag...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
En je moet nu een extra keer klikken om iets in de opgedeelde kantine te plaatsen en de opdeling vindt ik nog discutabel.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ach ja, ik ben op zondagochtend nu eenmaal niet zo helder
Als je op een link klikt verwacht je dat er een pop up opent met:
Gefeliciteerd! U bent nu geabonneerd op de kantine
Als je op een link klikt verwacht je dat er een pop up opent met:
Gefeliciteerd! U bent nu geabonneerd op de kantine
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ik geloof niet dat Dan daar behoefte aan heeft.ds23man schreef:Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Oh, hier schijnt het zonnetjeWalt schreef:Lekker negatief weer!
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
["Van Gaal" modus]FR_Aad schreef:Ik geloof niet dat Dan daar behoefte aan heeft.ds23man schreef:Maar pas op, je bent dan nog niet geabonneerd op de Zandbak/Caviabak. Moet je weer apart doen.
Zandbakken- en caviahumor is eerlijk gezegd humor die ik niet zo goed begrijp. Maar het mag van mij wel getoond worden, daar heb ik geen probleem mee.[/"Van Gaal" modus]
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Ik ben inderdaad geen moderator meer. Ik heb dit heel lang gedaan en vond het mooi geweest. Jarenlang de medeverantwoordelijkheid gedragen voor een leuk en fatsoenlijk forum, met veel plezier en soms ook met minder plezier. Vanwege allerlei andere activiteiten kan ik niet meer voldoende tijd opbrengen en ook niet het geduld om goed te modereren. Ik heb daarom aan de andere moderators gevraagd mij weer gewoon lid te maken en eventueel een opvolger te zoeken.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Vlak voor mijn vertrek heb ik trouwens een aantal zeer onfatsoenlijke posts gezien en heb mijn medemoderators daar toen op gewezen. Ik ben erg blij dat deze rotzooi inmiddels is opgeruimd.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Tja,dat zag ik al een tijdje aankomen.......
Zonde,ik heb altijd genoten van je neutrale blik.......
Zonde,ik heb altijd genoten van je neutrale blik.......
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Dankjewel dre. Ik heb het graag gedaan, alleen er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Het kost nu eenmaal best wel de nodige aandacht en die moet je kunnen geven. Dat ging mij uiteindelijk niet goed genoeg meer af.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Jeroen, bedankt voor alle jaren dubbele inzet bij ons forumjeroen_d schreef:Ik ben inderdaad geen moderator meer. Ik heb dit heel lang gedaan en vond het mooi geweest. Jarenlang de medeverantwoordelijkheid gedragen voor een leuk en fatsoenlijk forum, met veel plezier en soms ook met minder plezier. Vanwege allerlei andere activiteiten kan ik niet meer voldoende tijd opbrengen en ook niet het geduld om goed te modereren. Ik heb daarom aan de andere moderators gevraagd mij weer gewoon lid te maken en eventueel een opvolger te zoeken.
Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.
Heel erg bedankt Jeroen voor je bijdrage aan dit forum de afgelopen jaren!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
